loading...

موزیک خفن

,    تکست اهنگ گریه نکن از فرزین,    دانلود آهنگ گریه نکن فرزین با کیفیت 320,    دانلود آهنگ گریه نکن فرزین از ویکی صدا,    دانلود آهنگ قسمت

حسین بازدید : 33 سه شنبه 06 آذر 1397



,    تکست اهنگ گریه نکن از فرزین
,    دانلود آهنگ گریه نکن فرزین با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ گریه نکن فرزین از ویکی صدا
,    دانلود آهنگ قسمت میدم پشت سر من من مسافر گریه نکن
,    اهنگ قدیمی گریه نکن
,    دانلود آهنگ گریه نکن فرزاد فرزین
,    دانلود اهنگ دختر من گریه نکن پشت سر هم
,    فرزین خواننده گریه نکن
,    متن آهنگ گریه نکن ابی

,   

 

♫♫ قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
قسمت میدم پشت سرمن
من مسافر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بیشتر از جونم من دوستت دارم
این دم آخر گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میبرم با خود من کوله بار خاطره ها رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
میخوام ببینی با لب خندون صبح فردا رو
گریه نکن
گریه نکن
گریه نکن
بر میگردم با یه دنیا جلوه های عاشقانه
گریه نکن
بر میگردم که بخونم در وصف تو باز ترانه
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن
توی دنیا تو رو دارم برای من همین بسه
گریه نکن
خوبترینه بهترینه اون که با من هم نفسه
گریه نکن
گریه نکن

http://www.irmp3.ir/







برچسب ها تکست اهنگ گریه نکن از فرزین دانلود آهنگ گریه نکن فرزین با کیفیت 320 دانلود آهنگ گریه نکن فرزین از ویکی صدا دانلود آهنگ قسمت میدم پشت سر من من مسافر گریه نکن اهنگ قدیمی گریه نکن دانلود آهنگ گریه نکن فرزاد فرزین دانلود اهنگ دختر من گریه نکن پشت سر هم فرزین خواننده گریه نکن متن آهنگ گریه نکن ابی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب