loading...

موزیک خفن

,    دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد,    دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم ای خوب من سهراب پاکزاد,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد آروم آروم,  &

حسین بازدید : 51 پنجشنبه 08 آذر 1397


,    دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد
,    دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم ای خوب من سهراب پاکزاد
,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد آروم آروم
,    دانلود آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد و امیر طبری
,    دانلود آهنگ این چه حسیه چه حالیه
,    دانلود آهنگ سهراب پاکزاد زیر بارون
,    دانلود آهنگ این چه حسیه از سهراب پاکزاد 320
,    دانلود آهنگ بی کلام این چه حسیه سهراب پاکزاد

,   

آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام
این چه حسیه
آروم آروم ، تو گوشم بگو که می مونی
هر شب ، هر روز ، هر لحظه به یادم می مونی
ذره ذره از عشقت ، من دارم می میرم
من تو فکرم چه جوری دستاتو بگیرم
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حسیه ، چه حالیه ، چرا من رو هوام
حالا دستات تو دستام ، نگاتم تو نگام
این چه حس و حالیه ، آخه چرا من رو هوام

 

http://muzicir.com

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 5:29 - 3.14 MB







برچسب ها دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد دانلود ریمیکس آهنگ آروم آروم ای خوب من سهراب پاکزاد دانلود آهنگ سهراب پاکزاد آروم آروم دانلود آهنگ این چه حسیه سهراب پاکزاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ آروم آروم سهراب پاکزاد و امیر طبری دانلود آهنگ این چه حسیه چه حالیه دانلود آهنگ سهراب پاکزاد زیر بارون دانلود آهنگ این چه حسیه از سهراب پاکزاد 320 دانلود آهنگ بی کلام این چه حسیه سهراب پاکزاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب