loading...

موزیک خفن

شعر آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام توهم,دانلود تک آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی, متن ترانه میثم ابراهیمی به نا

حسین بازدید : 67 شنبه 10 آذر 1397

شعر آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام توهم,دانلود تک آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ گلچین,دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی, متن ترانه میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم با کیفیت 320,دانلود بهترین آهنگ های ایرانی,دانلود موزیک,دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم,دانلود آهنگ زیبای میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود ترانه میثم ابراهیمی به نام توهم,دانلود آهنگ,کد آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,دانلود آهنگ مجاز,تکست آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم ,

 

 


Download ، Meysam Ebrahimi ، Music ، Nex1 ، Nex1Music ، Tavahom ، آهنگ ، آهنگ Meysam Ebrahimi ، آهنگ Tavahom ، آهنگ توهم ، آهنگ میثم ابراهیمی ، توهم ، دانلود ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ Meysam Ebrahimi ، دانلود آهنگ Tavahom ، دانلود آهنگ توهم ، دانلود آهنگ جدید ، دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ، متن آهنگ ، متن ترانه ، مسعود جهانی ، ملودی بند ، میثم ابراهیمی ، نکس وان موزیک

 

بی رحمی با دل من و تو نمی فهمی
نه دیگه حال منو میمیرم
بگی پیش کی خوب حالت
یه خیابون یاد تو زیر نم بارون و
داره میکشه منه داغون و
تو که نیست عینه خیالت
تنهایی میزنم تو قلب این تنهایی
یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی
دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش
توهم زدم که فکر میکردم دارمش
دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش
توهم زدم که فکر میکردم دارمش
ببین بعد تو یه گوله آتیشه دلم
آخه مگه حالیشه نبودنت برام درد
دیگه از خودم و از همه سیره
همش بهونه میگیره
فقط میخواد که برگرده
تنهایی میزنم تو قلب این تنهایی
یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی
دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش
توهم زدم که فکر میکردم دارمش
تنهایی میزنم تو قلب این تنهایی
یه کاری کن بذار حس کنم هنوز اینجایی
دلم باورش نمیشه اون رفت آخرش
توهم زدم که فکر میکردم دارمش

https://nex1music.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها شعر آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود تک آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ گلچین دانلود موزیک آهنگ ترانه موسیقی متن ترانه میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم با کیفیت 320 دانلود بهترین آهنگ های ایرانی دانلود موزیک دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ زیبای میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود ترانه میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ کد آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم متن آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم دانلود آهنگ مجاز تکست آهنگ میثم ابراهیمی به نام توهم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب