loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید تکست نایس خریدار تو مرضیه ,متن آهنگ خریدار تو مرضیه,کد آهنگ جدید خریدار تو مرضیه,دانلود آهنگ با لینک مستقیم خریدار تو مرضیه ,تکست نایس خریدار ت

حسین بازدید : 201 چهارشنبه 16 فروردین 1396



آهنگ خریدار تو مرضیه

 دستگاه:
شاعر: سعدی
آهنگساز: علینقی وزیری

آآآآآه
من بی مایه که باشم که خریدار تو باشم
حیف باشد که تو یار من و من یار تو باشم
آآآآآه

تو مگر سایه ی لطفی به سر بخت من آری
که من اینقدر ندارم که به مقدار تو باشم
آآآآآه

خویشتن بر تو نبندم که من از خود نپسندم
که تو هرگز گل من باشی و من خار تو باشم

آآآآآه


نه تو گفتی که به جا آرم و گفتم که نیاری
عهد و پیمان وفاداری و دلبندی ویاری
آآآآآه

تن آسوده نداند که دل خسته چه باشد
من گرفتار کمندم تو چه دانی که سواری
آآآآآه

ای خردمند که گفتی نکنم چشم به خوبان
به چه کار آیدت آن دل که به خوبان نسپاری


http://www.iransong.com/







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تکست نایس خریدار تو مرضیه متن آهنگ خریدار تو مرضیه کد آهنگ جدید خریدار تو مرضیه دانلود آهنگ با لینک مستقیم خریدار تو مرضیه تکست نایس خریدار تو مرضیه Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ خریدار تو مرضیه سایت ایکس نایس دانلود ترانه خریدار تو مرضیه دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 دانلود آهنگ خریدار تو مرضیه کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل خریدار تو مرضیه دانلود موزیک ویدیو خریدار تو مرضیه متن و دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ خریدار تو مرضیه دانلود آهنگ خریدار تو مرضیه فروردین 96 کد موزیک جدید خریدار تو مرضیه خریدار تو مرضیه خریدار تو مرضیه کیفیت عالی دانلود آهنگ جدید خریدار تو مرضیه کیفیت 320 کد موزیک خریدار تو مرضیه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب