loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ محمد یاوری یه پاکت سیگار خالی,    یه پاکت سیگار خالی یه اتاق سرد و تاریک,    دانلود فول البوم محمد یاوری با لینک مستقی

حسین بازدید : 4981 سه شنبه 13 آذر 1397


,   
,    دانلود اهنگ محمد یاوری یه پاکت سیگار خالی
,    یه پاکت سیگار خالی یه اتاق سرد و تاریک
,    دانلود فول البوم محمد یاوری با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگهای قدیمی محمد یاوری 88
,    دانلود اهنگ های قدیمی محمد یاوری
,    دانلود فول آلبوم محمد یاوری به صورت یکجا
,    دانلود اهنگ گناه من چیست محمد یاوری
,    دانلود اهنگ یه پاکت سیگار خالی یه اتاق سرد و تاریک
,    دانلود فول البوم محمد یاوری یکجا

من چطور با دست خالی

عاشق چشم تو باشم

من چطور با دست خالی

یه روزی عاشق نباشم

من چطور با دست خالی

حس کنم واست عزیزم

من چطور با این همه عشق

عمرمو به پات نریزم

نمیدونم که کی هستم

حل شدم تو داغ چشمات

آرزومه که بذارم

گل عشقمو تو دستات

آسمون چشمای من

واسه ی تو آبی آبی

دست من خالی ولی تو

ثروت دنیا رو داری

من چطور با دست خالی سر بذارم روی شونت

من چطوری با دست خالی بمونم بازم دیوونت

من چطور با دست خالی عاشق چشم تو باشم

من چطور با دست خالی یه روز عاشقت نباشم

من چطور با دست خالی حس کنم واست عزیزم

من چطور با این همه عشق عمرمو به پات نریزم

آسمون چشمای من

واسه تو آبی آبی

دست من خالی ولی تو

ثروت دنیا رو داری

منبع : رسانـــه آبــــــــــــان موزیــــــــــــــــــک

درصورت نبودن یا مشکل داشتن لینک دانلود لطفا ما را از طریق نظرات مطلع کنید
http://www.abanmusic.net







برچسب ها دانلود اهنگ محمد یاوری یه پاکت سیگار خالی یه پاکت سیگار خالی یه اتاق سرد و تاریک دانلود فول البوم محمد یاوری با لینک مستقیم دانلود اهنگهای قدیمی محمد یاوری 88 دانلود اهنگ های قدیمی محمد یاوری دانلود فول آلبوم محمد یاوری به صورت یکجا دانلود اهنگ گناه من چیست محمد یاوری دانلود اهنگ یه پاکت سیگار خالی یه اتاق سرد و تاریک دانلود فول البوم محمد یاوری یکجا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب