loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید وای که دلم سینا شعبانخانی,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول وای که دلم سینا شعبانخانی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وای که دلم سینا شعبانخانی ,دانلود آهنگ وای که دلم سینا شعبانخ

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 14 آذر 1397

دانلود آهنگ جدید وای که دلم سینا شعبانخانی,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول وای که دلم سینا شعبانخانی ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل وای که دلم سینا شعبانخانی ,دانلود آهنگ وای که دلم سینا شعبانخانی با کیفیت 320,متن آهنگ وای که دلم سینا شعبانخانی ,

 

متن آهنگ وای که دلم از سینا شعبانخانی

وای که دلم طاقت دوری نداره تاب صبوری نداره
عزیز جونم خاطره هات تو رو به یادم میارن
منو راحت نمیذاره نامهربونم
تصویر تو تو ذهن آشفته ی من داره دیوونه ام میکنه

عزیز جونم وای که دلم طاقت دوری نداره

Azize joonam vay ke delam taghate doori nadare

تاب صبوری نداره نا مهربونم

Taabe saboori nadare na mehraboonam

ترانه آهنگ وای که دلم از سینا شعبانخانی

هنوزم وقتش نرسیده از حرفات دلگیر بشم بشکنم که به هر حال
بدون تو میگیره دلم آرزوی من بودن تو توی خونه است
گرچه کار تو همیشه بهونه است بدون تو میگیره دلم

عزیز جونم وای که دلم طاقت دوری نداره

Azize joonam vay ke delam taghate doori nadare

تاب صبوری نداره نا مهربونم

Taabe saboori nadare na mehraboonam

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید وای که دلم سینا شعبانخانی متن آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول وای که دلم سینا شعبانخانی دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل وای که دلم سینا شعبانخانی دانلود آهنگ وای که دلم سینا شعبانخانی با کیفیت 320 متن آهنگ وای که دلم سینا شعبانخانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب