loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا دروغ گفتی رفتی ,دانلود آهنگ جدید تو چرا دروغ گفتی رفتی,متن آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی ,کد آهنگ پیشواز

حسین بازدید : 466 جمعه 16 آذر 1397

دانلود آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا دروغ گفتی رفتی ,دانلود آهنگ جدید تو چرا دروغ گفتی رفتی,متن آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی ,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو چرا دروغ گفتی رفتی ,

 

میگفتی تویی که با من همزبونی میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه قلب مهربونت بی وفا نمیشه
تو چرا دروغ گفتی رفتی بی وفا خدا رو قسم دادی رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت زندگی تلخم داشت سامون میگرفت
میگفتی تویی که با من همزبونی میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه قلب مهربونت بی وفا نمیشه

 

 

 

یکی از دوری تو داره تنها میمیره زندگیش آروم آروم داره پایون میگیره بیا نذار بمیره
چه کنم اگه بیای چی برام مونده به جا دل من تو سینه مرد وقتی رفتی بی صدا
دیگه هیچی ندارم زیر پاهات بذارم بیا جونمو بگیر هنوزم دوستت دارم
تو چرا دروغ گفتی رفتی بی وفا خدا رو قسم دادی رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت زندگی تلخم داشت سامون میگرفت

میگفتی تویی که با من همزبونی میگفتی به خدا قدرمو میدونی
میگفتی واسه من میمونی همیشه قلب مهربونت بی وفا نمیشه
تو چرا دروغ گفتی رفتی بی وفا خدا رو قسم دادی رفتی بی خدا
دل من به عشق تو داشت جون میگرفت زندگی تلخم داشت سامون میگرفت
میگفتی به خدا قدرمو میدونی میگفتی واسه من میمونی همیشه

http://entermusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا دروغ گفتی رفتی دانلود آهنگ جدید تو چرا دروغ گفتی رفتی متن آهنگ تو چرا دروغ گفتی رفتی کد آهنگ پیشواز همراه اول تو چرا دروغ گفتی رفتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب