loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی,متن آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی ,دانلود آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی

حسین بازدید : 13 جمعه 16 آذر 1397

دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی,متن آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی ,دانلود آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی ,

من یجا گیرم از همه زود خسته میشم قلب من پیره

خیلی وقته که دلم آروم نمیگیره هرکی میفهمه منو از زندگیم میره از زندگیم میره

من یجا گیرم اون نبود هیشکی نباشه بهتره واسم

من دل دیوونمو بعد تو میشناسم رو تو اصلا شک نداشتم روی احساسم روی احساسم

تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی تو گناه نکرده بودی که بهم دل دادی

تو چرا خسته نمیشی خب دلت آرومه من دیگه خستم شدم از بس اسمت رومه

 

 

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 128

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی متن آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی دانلود آهنگ تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول تو چرا خسته نمیشی مگه فولادی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب