loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ,متن آهنگ,متن آهنگ  تو چرا خسته نمیشی از جدایی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تو چرا خسته نمیشی از جدایی ,دانلود آهنگ جدید  تو چرا خسته نمیشی از جدایی,کد آهنگ پیشواز همراه اول 

حسین بازدید : 69 جمعه 16 آذر 1397

دانلود آهنگ,متن آهنگ,متن آهنگ  تو چرا خسته نمیشی از جدایی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  تو چرا خسته نمیشی از جدایی ,دانلود آهنگ جدید  تو چرا خسته نمیشی از جدایی,کد آهنگ پیشواز همراه اول  تو چرا خسته نمیشی از جدایی ,دانلود آهنگ  تو چرا خسته نمیشی از جدایی با کیفیت 320,

 

 

متن آهنگ کجایی محسن ابراهیم زاده

دلم تنگه واسه چشمای تو دلم واسه ی تو و حرفای تو
یه دیوونه ساختی که هرشب همش دلش تنگه واسه کارای تو
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی …
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی …

دانلود آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده کجایی با لینک مستقیم

تو اصلا از من نخواه نباشی آروم بشم هرکی میپرسه چی شد میگم فقط خواهشا
حوصله ندارم من یه بی قرارم …
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی …
بارون داره میزنه اینجا تو کجایی کجایی کجایی
آخ دلم لک زده واست تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی
تو چرا خسته نمیشی از جدایی جدایی …

http://rozmusic.com/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ متن آهنگ متن آهنگ تو چرا خسته نمیشی از جدایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو چرا خسته نمیشی از جدایی دانلود آهنگ جدید تو چرا خسته نمیشی از جدایی کد آهنگ پیشواز همراه اول تو چرا خسته نمیشی از جدایی دانلود آهنگ تو چرا خسته نمیشی از جدایی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب