loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ تا همیشه عاشق تو منم,    دانلود آهنگ تو رو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبه روی منه,    دانلود آهنگ دامون نوردین,&nbs

حسین بازدید : 37 جمعه 16 آذر 1397


,   
,    دانلود اهنگ تا همیشه عاشق تو منم
,    دانلود آهنگ تو رو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبه روی منه
,    دانلود آهنگ دامون نوردین
,    دانلود آهنگ های دامون نوردین
,    دانلود آهنگ عشق یعنی همین
,    دانلود اهنگ دامون نوردین عشق یعنی همین
,    آهنگهای دامون نوردین
,    اهنگ های دامون نوردین
,    دانلود آهنگ تو رو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبروی منه

,   

متن آهنگ دامون نوردین عشق یعنی همین

 

تورو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبروی منه تا همیشه عاشق تو منم

هر جایی که باشم از تو حرف میزنم

ما دوتامون عاشقیم تا ابد میمونیم پیش هم روزای خوبو بد روزای خوبو بد

میمونیم پیش هم

به دل من افتاده بعد از این تو کنار منی عشق یعنی همین عشق یعنی همین

تو کنار منی

دوست دارم عاشقونه تورو میخوام بی بهونه با تو بودن آرزومه

بی تو عشقم ناتمومه

عشق یعنی همین عشق یعنی همین 

عشق یعنی همین

با تو بودن خود آرامشه مگه میشه دلم از تو دست بکشه هر دقیقه فکرم پیش تویه

بیقراره دلم توو آتیش تویه 

نفس من با تو جون میگیره تو نباشی دلم آروم نمیگیره و نباشی دلم

آروم نمیگیره

تو میدونی همه چیز منی دیوونه ی توام تو عزیز منی عزیز دلمی  

عشق یعنی همین عشق یعنی همین 

عشق یعنی همین

 

http://www.jenabmusic.com

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود اهنگ تا همیشه عاشق تو منم دانلود آهنگ تو رو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبه روی منه دانلود آهنگ دامون نوردین دانلود آهنگ های دامون نوردین دانلود آهنگ عشق یعنی همین دانلود اهنگ دامون نوردین عشق یعنی همین آهنگهای دامون نوردین اهنگ های دامون نوردین دانلود آهنگ تو رو داشتن آرزوی منه چشمای تو همش روبروی منه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب