loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بین این همه غریبه,    دانلود آهنگ بین این همه غریبه توبه آشنا میمونی,    دانلود اهنگ ایمان بازیگر,    دانلود اهنگ بخندونمت

حسین بازدید : 121 یکشنبه 25 آذر 1397

,    دانلود اهنگ بین این همه غریبه
,    دانلود آهنگ بین این همه غریبه توبه آشنا میمونی
,    دانلود اهنگ ایمان بازیگر
,    دانلود اهنگ بخندونمت از ایمان بازیگر
,    دانلود آهنگ زلزله ایمان بازیگر

,   

بین این همه غریبه تو به آشنا میمونی

حرفای تلخی که دارم من نگفته تو میدونی

من پر از حرفای تازه
عاشق گفتن و گفتن

تو با درد من غریبه
اما تشنه ی شنفتن

صدای ترد شکستن
مثل گریه با صدامه

تلخی هق هق گریه
طعم تلخ خنده ها مه

گرمی دست نوازشگر تو
مرهم زخمای کهنه منه

تپش چشمه ی خون تو رگ من
تشنه ی همیشه با تو بودنه

ململ ابری دستات
پر رحمت مثه بارون

ساکت نجیب چشمات
پر غربت بیابون

 

 

*درخواستی کاربران* هنوز پیدا نشده

دنبال این آهنگهستیم فعلا پیدا نشده اگه کسی داره برامون ارسال کنه

برای درخواست آهنگهای دیگر به شماره ام در تلگرام پی ام دهید

8990 610 0930                                               

*********************************************







برچسب ها دانلود اهنگ بین این همه غریبه دانلود آهنگ بین این همه غریبه توبه آشنا میمونی دانلود اهنگ ایمان بازیگر دانلود اهنگ بخندونمت از ایمان بازیگر دانلود آهنگ زلزله ایمان بازیگر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب