loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ من اینجا گرفتارم وتو اونجا گرفتار,    دانلود آهنگ من اینجا دلخوشیم رفته به باد,    چه بی رحمانه بی رحمی تو بیرحم,    چه بی

حسین بازدید : 67 جمعه 07 دی 1397



,    دانلود آهنگ من اینجا گرفتارم وتو اونجا گرفتار
,    دانلود آهنگ من اینجا دلخوشیم رفته به باد
,    چه بی رحمانه بی رحمی تو بیرحم
,    چه بی اندازه میخوام که تو باشی
,    متن اهنگ بی تابانه علی زند وکیلی
,    متن شب تارو غم یارو دل زار
,    دانلود اهنگ بی تابانه علی زند وکیلی
,    آهنگ هوای حال من غم داره سرده
,    دانلود آهنگ علی زند وکیلی مهربان من mp3
,    دانلود اهنگ چه بی تابانه می خواهمت

 

بین من و تو درد شبیه است چه بسیار ما هر دو پریشانیم از عاقبت کار

من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

کی گفته که ما اینجا خوشبخت ترینیم

بی غصه ترین طایفه روی زمینیم

تو خاک نشین هستی و ما عرش نشینیم

کی گفته که در اینجا از غم اثری نیست

از بی کسی و درد جدایی خبری نیست

از بی کسی و درد جدایی خبری نیست

ما هر دو پریشانیم از عاقبت کار من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

صحبت ز بهار و چمن و آب و هوا نیست

این شهر بهاران زده خواب دل ما نیست

صحبت ز کجا زیستن ما و شما نیست

در بستر مرگ است بیمار و دوا نیست

در بستر مرگ است بیمار و دوا نیست

بین من و تو درد شبیه است چه بسیار

ما هر دو پریشانیم از عاقبت کار

من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

صحبت ز بهارو چمن و آب و هوا نیست

این شهر بهاران زده خواب دل ما نیست

صحبت ز کجا زیستن ما و شما نیست

در بستر مرگ است بیمار و دوا نیست

در بستر مرگ است بیمار و دوا نیست

بین من و تو درد شبیه است چه بسیار ما هر دو پریشانیم از عاقبت کار

من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

ما هر دو پریشانیم از عاقبت کار من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار من اینجا گرفتارم و تو اونجا گرفتار

https://www.myeasymusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ من اینجا گرفتارم وتو اونجا گرفتار دانلود آهنگ من اینجا دلخوشیم رفته به باد چه بی رحمانه بی رحمی تو بیرحم چه بی اندازه میخوام که تو باشی متن اهنگ بی تابانه علی زند وکیلی متن شب تارو غم یارو دل زار دانلود اهنگ بی تابانه علی زند وکیلی آهنگ هوای حال من غم داره سرده دانلود آهنگ علی زند وکیلی مهربان من mp3 دانلود اهنگ چه بی تابانه می خواهمت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب