loading...

موزیک خفن

چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو با غم ها ساز میکنی دلت گرفته دل من دیگه این عشقا بسه اونکه میگفت هم نفس دیدی یروز حسرت عشق رو بی وفا به دلت نشوندو رفت... متن آهنگ چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفت

حسین بازدید : 89 شنبه 15 دی 1397

چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو با غم ها ساز میکنی دلت گرفته دل من دیگه این عشقا بسه اونکه میگفت هم نفس دیدی یروز حسرت عشق رو بی وفا به دلت نشوندو رفت...

متن آهنگ چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو  ,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو  ,دانلود آهنگ چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو  با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو  ,

 

چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته

منو با غمها دمساز میکنی دلت گرفته

دل من دیگه این عشقا بسه

اون که میگفت همنفسه 

دیدی یه روز حسرت عشقو

بی وفا به دلت نشوند و رفت

یه روز میاد یکی پیدا میشه

به داد قلبم میرسه

گریه نکن طاقت بیار

میدونم یکی از راه میرسه

آهنگ دلت گرفته از آرش یوسفیان و محسن بازرگان

دلم ساده نشو نخور بازم فریب حرفهاش

نخور دوباره گول اون نگاه و اشک چشماش

خیال نکن که از گناه اون میشه براحتی گذشت

بیا و نفرینش کنیم بی وفا آخه قلبتو شکست

نگاه سادتو حروم اون چشمون بی حیا نکن

حتی اگه میزنه قلبت شب و روز از ته دل واسه اون

 

http://nakaman.net







برچسب ها متن آهنگ چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو دانلود آهنگ چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول چیه دلم بازم ناز میکنی دلت گرفته منو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب