loading...

موزیک خفن

ای چشم آبی خود مهتابی با دلم یه رتگ تو باش نرو زیر آبی من دوست دارم امیدوارم خودمو از این به بعد به تو میسپارم اما دل میبری لبخند میزنی این قلب منو از جا میکنی... متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشم آبی از

حسین بازدید : 658 شنبه 15 دی 1397

ای چشم آبی خود مهتابی با دلم یه رتگ تو باش نرو زیر آبی من دوست دارم امیدوارم خودمو از این به بعد به تو میسپارم اما دل میبری لبخند میزنی این قلب منو از جا میکنی...

متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید چشم آبی از محمد بختیاری,دانلود آهنگ چشم آبی از محمد بختیاری با کیفیت 320,متن آهنگ چشم آبی از محمد بختیاری ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چشم آبی از محمد بختیاری ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم آبی از محمد بختیاری ,

 

متن آهنگ چشم آبی از محمد بختیاری :

ای چشم آبی خود مهتابی

با دلم یه رنگ تو باش نرو زیرابی

من دوست دارم امیدوارم

خودمو ازین به بعد به تو میسپارم

اما دل میبری لبخند میزنی

این قلب منو از جا میکنی

داری دل میبری شدی عین پری

http://www.hafezmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها متن آهنگ دانلود آهنگ جدید چشم آبی از محمد بختیاری دانلود آهنگ چشم آبی از محمد بختیاری با کیفیت 320 متن آهنگ چشم آبی از محمد بختیاری کد آهنگ پیشواز همراه اول چشم آبی از محمد بختیاری دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل چشم آبی از محمد بختیاری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب