loading...

موزیک خفن

سر هیچ و پوچ دوباره با دل من لج کردی اومده بودم پیش روت کمی راتو کج کردی سر و سنگین شدی با من حرفاتو حاشا کردی واسه گذشتن از دلم بهونه پیدا کردی   میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم میدون

حسین بازدید : 89 چهارشنبه 19 دی 1397

سر هیچ و پوچ دوباره با دل من لج کردی

اومده بودم پیش روت کمی راتو کج کردی

سر و سنگین شدی با من حرفاتو حاشا کردی

واسه گذشتن از دلم بهونه پیدا کردی

 

میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم

میدونم تو اوج نا امیدی تورو شناختم

میخونم آخه رفتن تو واسم آیه یاسه

حکایت این دلم آره حکایت خود سیزده نحسه

 

میزنی تیر خلاصو با زبون بی زبونی

کاش میشد همین یه بارو نری و اینجا بمونی

میشم از جنس یه آینه وقتی تو بگذری از من

تو با آخرین نگاهت بزن این آینه رو بشکن

 

میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم

میدونم تو اوج نا امیدی تورو شناختم

میخونم آخه رفتن تو واسم آیه یاسه

حکایت این دلم آره حکایت خود سیزده نحسه

منبع: بیتاب 74

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم







برچسب ها آهنگ آیه یاس از شهریار ابراهیمی متن آهنگ آیه یاس از شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ از شهریار ابراهیمی بیوگرافی شهریار ابراهیمی عکس شهریار ابراهیمی دانلود اهنگ شهریار ابراهیمی سیزده نحس آهنگ سر هیچ و پوچ دوباره با دل من لج کردی اومده بودم پیش روت کمی راتو کج کردی آهنگ سر و سنگین شدی با من حرفاتو حاشا کردی واسه گذشتن از دلم بهونه پیدا کردی آهنگ میدونم زیر قرض دلم به چشمای تو باختم میدونم تو اوج نا امیدی تورو شناختم آهنگ میخونم آخه رفتن تو واسم آیه یاسه حکایت این دلم آره حکایت خود سیزده نحسه دانلود آهنگ غمگین95 دانلود آهنگ های شهریار ابراهیمی دانلود آهنگ برای دلشکسته ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب