loading...

موزیک خفن

X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X سایت بیتاب X دانلود آهنگ حمید عسکری X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ قدیمی X آهنگ تو فرق می کرد

حسین بازدید : 41 چهارشنبه 19 دی 1397
X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X سایت بیتاب X دانلود آهنگ حمید عسکری X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ قدیمی X آهنگ تو فرق می کردی واسه من با همه واسه اینه که می مردم واسه تو X آهنگ توی نگاهت یه حس غریبی می گفت که دارم می شم عاشق تو جون منی ، آخه عمر منی X آهنگ واسه اینه که می مردم واسه چشمات واسه اینه که می میرم واسه نگات واسه اینه همه وجودم شده بودی نذار بازم بمونX دانلود آهنگ تو فرق میکردی واسه من باهمه X حمید عسکری vase ine ke X حمید عسکری X متن آهنگ واسه اینه که از حمید عسگری X حمید عسگر قدیمی X حمید عسگری قدیمی

تو فرق می کردی واسه من با همه       واسه اینه که می مردم واسه تو

توی نگاهت یه حس غریبی     می گفت که دارم می شم عاشق تو

تو فرق می کردی واسه من با همه 
واسه اینه که می مردم واسه تو
توی نگاهت یه حس غریبی 
می گفت که دارم می شم عاشق تو
جون منی ، آخه عمر منی 
چه جوری بگم می میرم واسه تو
توی چشام که نگاه بکنی 
می بینی که دارم می شم عاشق تو
واسه اینه که می مردم واسه چشمات 
واسه اینه که می میرم واسه نگات
واسه اینه همه وجودم شده بودی 
نذار بازم بمونم تو حسرت نگات
فرقتو، قلبو، احساس قشنگته که منو این جوری دیوونه کرده
حس عجیبه خواستن چشماته که تا ابد تو دلم لونه کرده
دستای گرمتو ازم نگیری که مرهم قلبی که پر درده
باز دوباره زل بزن تو چشام که دوری تو منو دیوونه کرده

 

 دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

 

 

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی سایت بیتاب دانلود آهنگ حمید عسکری دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ قدیمی آهنگ تو فرق می کردی واسه من با همه واسه اینه که می مردم واسه تو آهنگ توی نگاهت یه حس غریبی می گفت که دارم می شم عاشق تو جون منی ، آخه عمر منی آهنگ واسه اینه که می مردم واسه چشمات واسه اینه که می میرم واسه نگات واسه اینه همه وجودم شده بودی نذار بازم بمون� دانلود آهنگ تو فرق میکردی واسه من باهمه حمید عسکری vase ine ke حمید عسکری متن آهنگ واسه اینه که از حمید عسگری حمید عسگر قدیمی حمید عسگری قدیمی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب