loading...

موزیک خفن

  X متن آهنگ میدونم همش بهونه است X کد پیشواز آهنگ میدونم همش بهونه است X آهنگ میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری بذار دردامو بگم بت حالا که دوسم نداری X آهنگ تازه جون گرفته

حسین بازدید : 429 چهارشنبه 19 دی 1397

 

X متن آهنگ میدونم همش بهونه است X کد پیشواز آهنگ میدونم همش بهونه است X آهنگ میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری بذار دردامو بگم بت حالا که دوسم نداری X آهنگ تازه جون گرفته بودم رفتی و پیشم نموندی آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا بذار این شبای آخر که برات ترانه میگم X آهنگ آروم آروم دارم از یادت میرم X دانلود آهنگ غمگین X دانللود اهنگ عاشقانه X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ غمگین95 X دانلود آهنگ قدیمی X سایت حس لاو X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ سوزناک X دانلود آهنگ با گیتار X دانلود آهنگ خواننده ناشناس X دانلود آهنگ غمگین قدیمی X خوانندگان ناشناس

میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری

بذار دردامو بگم بت حالا که دوسم نداری

به سرم بلا آوردی منو از ریشه سوزوندی

تازه جون گرفته بودم رفتی و پیشم نموندی

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

بذار این شبای آخر که برات ترانه میگم

بدونی که ضربه خوردم  حالا یه آدم دیگم

تو منو میخواستی اما به غریبه دل سپردی

تویی که دوسم نداشتی چرا آبرومو بردی

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

میدونم دیگه نمیخوای عشقمو

آروم آروم دارم از یادت میرم

بخدا قسم میخوام اینو بدونی

بی تو و چشمای نازت میمیرم

آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا

چطور دلت اومد قلبمو بشکنی بری

از پیش من..

مگه من نبودم که واست میمیردم

وقتی نبودی غم تو رو میخوردم

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها متن آهنگ میدونم همش بهونه است کد پیشواز آهنگ میدونم همش بهونه است آهنگ میدونم همش بهونست یه دروغ تازه داری بذار دردامو بگم بت حالا که دوسم نداری آهنگ تازه جون گرفته بودم رفتی و پیشم نموندی آهنگ بهونه از خواننده خوش صدا بذار این شبای آخر که برات ترانه میگم آهنگ آروم آروم دارم از یادت میرم دانلود آهنگ غمگین دانللود اهنگ عاشقانه دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ غمگین95 دانلود آهنگ قدیمی سایت حس لاو دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ سوزناک دانلود آهنگ با گیتار دانلود آهنگ خواننده ناشناس دانلود آهنگ غمگین قدیمی خوانندگان ناشناس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب