loading...

موزیک خفن

X آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر X متن آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر X دانلود آهنگ دیس لاو X دانلود آهنگ دیس لاو جدید X دانلود آهنگ دیس لاو غمگین X دانلود آهنگهای مهرا

حسین بازدید : 45 چهارشنبه 19 دی 1397
X آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر X متن آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر X دانلود آهنگ دیس لاو X دانلود آهنگ دیس لاو جدید X دانلود آهنگ دیس لاو غمگین X دانلود آهنگهای مهراب X دانلودآهنگ مهراب X دانلود آهنگ غمگین X سایت بیتاب X دانلود آهنگ دیس لاو95 X دانلود آهنگ دیس لاو سوزناک X آهنگ دیروز دیدنت دستش تو دستات تو همین محدوده چرا دستپاچه شدی اگه تونبودی پس کی بوده بابای من بوده؟ X آهنگ توخوب میدونی داداش بحث عشقم نباشه هیچجوره نمیخوره تنت ب تنم من واسه موزیک غم ی ضربانم من مثه خون توی رگاتم X مهراب اهنگ جدید X مهراب ضربان X دانلود آهنگ مهراب 95 X دانلود آهنگ گریه آور دیس لاو X دانلود آهنگ غمگین و سورناک دیس لاو

دیروز دیدنت دستش تو دستات تو همین محدوده
چرا دستپاچه شدی اگه تونبودی پس کی بوده بابای من بوده؟
من بداوردما چون خوبا یکی قبل من برده بود
اعلامیه رو دیدی؟اصن فکرشم نمیکردم مهراب مرده بود
زجه های گوش خراشو پارچه های مشکی
توخیانت بکنی من کلی بازی کنم عشقی
یه سیلی بزنید محکم ب زیرگوشم تا برای اخرین بار ببینمش زیرچشمی
رختواب کوچیکیع عجب جای تنگی
مثه یجای کار میمونی همیشه میلنگی
سرخاکمم مشکی نپوش بهت نمیادا
میخام بازم ببینمت باهمون مانتوهای رنگی
انصافا من از مردن نمیترسم
فقط فقط یکم نگرانم
نگرانم ک اون دنیا خیلی شلوغ باشه
اخه من چجوری بگردم دنبال مامانم
لعنت ب اون ک نامه ی جدایی رو نوشت
مامان تو دعا کن زیرپای توعه بهشت
بزنه ب کمرت ب حق این اذون
انا لالله و الا جدا میشی ازاون
گریه نکن راه بیا همین طرفاستا
سنگ قبرارو بخون اسممو دیدی وایسا
کام ب کام ب پات سوختمو ناکام رفتم
نمیخوام بیای سرخاکم نصف قمار هفتم
همه میگن خاک مرده بدجور پاگیره
من میترسم دامن توعم بگیره
زیرخاک رفتم تا تو روی خاک بمونی
تاخدایی نکرده ی روز اهم بگیره
______________
وقتـــــــی ک رفتم زیرخاک گریـــــــــــــــه نکن شقون نداره
رومــــــــو بهش نشون ندید مادر من طاقــــــــــــت نداره
نــــــــــزار ک خاکی شـــــه تنت
نـــــــــــــزار ک بیفته رو تنـــــــــم
بگو ک روز مرگ منـــــــــه عروسیـــــــشه کف بزنن
تو رفتــــــــی با یکی دیـــــــگه دنیامو ب اتیش کشیــــــــــــدی
میـــــــــــــرم ک خوشبخت شیــــــ باهاش
میـــــــــــــرم ک تنها باشیــــــــــــــــ
میـــــــــرسه ک زوری بریو توام ازش جدا شیــــــــــــــــــــــــ
جـــــــــــدا آآآ شیـــــــــــــــــــــ
______________________________
پاقدمم بد بود تا اومدم جلو پای یکی دیگه باز شد
گفتی بله ب موت قسم دنیا رو سرم خراب شد
تو ک زندگیتو کردی لااقل ب فکر اخرت باش
واسه ما یکی خدایی بد کم گذاشتی
لااقل واسه اون یکی با معرفت باش
با چندتا سکه مهرتو ب دلشون انداختی
نفرین مادرم گرفت اخرشم باختی
بگو چه خاطره ایــــــــــ
کنارش تا اخرشبــــ ساختیــــــــ
نمیدونم چ راضی بین دلو دستم
از دستم رفت ب هرچی دلو بســـــــتم
همون شب لعنتی کنار ماشین عروستون
ندیدی ندیدی با بغض نشستــــــم
بزن بزن با اون نت های مسخره ات
بزن شاید دست من وتو نیست شاید همین مصلحت
بزن ک با این امضات دنیام نابوده
د بزن این امضا رو تا بوده همین بوده
ببین داداش تو میخایی هرچی ک باشی باش
فقط بی ناموسی نکن نزن لباتو ب لباش
چ میچسبه به راه تو بگو چرا
من زیرخاک خوابمو تو عشق و حالت ب راهــــــــ
جاهای این لعنتی سیاه سفید منم
ی عمره واسه این تاج لعنتی دست و پا زدم
توخوب میدونی داداش بحث عشقم نباشه
هیچجوره نمیخوره تنت ب تنم
من واسه موزیک غم ی ضربانم
من مثه خون توی رگاتم مثه سرطانم
اگه سبک مشترکمون کشتی باشه داداش
توخوب میدونی من خودم ملوانم
__________________________
وقتـــــــی ک رفتم زیرخاک گریـــــــــــــــه نکن شقون نداره
رومــــــــو بهش نشون ندید مادر من طاقــــــــــــت نداره
نــــــــــزار ک خاکی شـــــه تنت
نـــــــــــــزار ک بیفته رو تنـــــــــم
بگو ک روز مرگ منـــــــــه عروسیـــــــشه کف بزنن
تو رفتــــــــی با یکی دیـــــــگه دنیامو ب اتیش کشیــــــــــــدی
میـــــــــــــرم ک خوشبخت شیــــــ باهاش
میـــــــــــــرم ک تنها باشیــــــــــــــــ
میـــــــــرسه ک زوری بریو توام ازش جدا شیــــــــــــــــــــــــ
جـــــــــــدا آآآ شیـــــــــــــــــــــ

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر متن آهنگ ضربان ازمهراب و دانیال صدر دانلود آهنگ دیس لاو دانلود آهنگ دیس لاو جدید دانلود آهنگ دیس لاو غمگین دانلود آهنگهای مهراب دانلودآهنگ مهراب دانلود آهنگ غمگین سایت بیتاب دانلود آهنگ دیس لاو95 دانلود آهنگ دیس لاو سوزناک آهنگ دیروز دیدنت دستش تو دستات تو همین محدوده چرا دستپاچه شدی اگه تونبودی پس کی بوده بابای من بوده؟ آهنگ توخوب میدونی داداش بحث عشقم نباشه هیچجوره نمیخوره تنت ب تنم من واسه موزیک غم ی ضربانم من مثه خون توی رگاتم مهراب اهنگ جدید مهراب ضربان دانلود آهنگ مهراب 95 دانلود آهنگ گریه آور دیس لاو دانلود آهنگ غمگین و سورناک دیس لاو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب