loading...

موزیک خفن

X آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X متن آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X کد پیشواز آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X 

حسین بازدید : 213 چهارشنبه 19 دی 1397
X آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X متن آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X کد پیشواز آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ احساسی X دانلود آهنگ قدیمی X دانلود آهنگ غمگین95 X دانلود آهنگ سامان جلیلی X دانلود بهترین های سامان جلیلی X آهنگ عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی جايي كه داره تو دلت به پای هوس نزنی X آهنگ ياد منو گم نكني اسير مردم نكني مجنونت رو توروخدا سر در گم نكني تنهام نذاري بي خبر بيام بگن رفتي سفر X آهنگ از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری X آهنگ از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم X دانلود آهنگ غمگین احساسی و عاشقانه X دانلود آهنگ زیبا X دانلود بهترین آهنگ X سامان جلیلی قدیمی X سایت بیتاب

عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی

جايي كه داره تو دلت به پای هوس نزنی

ياد منو گم نكني اسير مردم نكني

مجنونت رو توروخدا سر در گم نكني

تنهام نذاري بي خبر بيام بگن رفتي سفر

خدا نياره بشنوم از عشق من كردي حذر

 

عشق منو پس نزني به قلب من دست نزني

جايي كه داره تو دلت به پاي هوس نزني

ياد منو گم نكني اسير مردم نكني

مجنونت رو توروخدا سر در گم نكني

 

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم

اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری

حیثیت عشق منو حراج چشمات نذاری

مهرم رو از دل نگيري كه از دل من نميری

فقط براي دلخوشي بگو كه بي من ميميری

 

از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم

مهرم رو از دل نگيري كه از دل من نميری

فقط براي دلخوشي بگو كه بي من ميميری

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم

 

دانلود آهنگ با لینک کمکی

منبع: بیتاب 74

 







برچسب ها آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی متن آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی کد پیشواز آهنگ عشق منو پس نزنی از سامان جلیلی دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ احساسی دانلود آهنگ قدیمی دانلود آهنگ غمگین95 دانلود آهنگ سامان جلیلی دانلود بهترین های سامان جلیلی آهنگ عشق منو پس نزنی به قلب من دست نزنی جايي كه داره تو دلت به پای هوس نزنی آهنگ ياد منو گم نكني اسير مردم نكني مجنونت رو توروخدا سر در گم نكني تنهام نذاري بي خبر بيام بگن رفتي سفر آهنگ از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم اشک منو در نیاری رو عهدمون پا نذاری آهنگ از تو دلت كنده نشم عاشق بازنده نشم آبرو دارم پيش دل يه وقتي شرمنده نشم دانلود آهنگ غمگین احساسی و عاشقانه دانلود آهنگ زیبا دانلود بهترین آهنگ سامان جلیلی قدیمی سایت بیتاب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب