loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند هم نفس,    دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند,    متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند,    اهنگ دلم گرفت ا

حسین بازدید : 69 چهارشنبه 03 بهمن 1397



,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند هم نفس
,    دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند
,    متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند
,    اهنگ دلم گرفت از این قفس احمدوند
,    دانلودآهنگ دلواپسی مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند نفس به نفس
,    دانلود اهنگ من دیگه اخر خطم که دلم از همه خستس
,    مهدی احمدوند بی معرفت
,    دلم گرفت از این قفس تو حسرت ی هم نفس

متن آهنگ خیال بی کسی از مهدی احمدوند

دلم گرفت از این قفس تو حسرت یه هم نفس

من دیگه رو نمیزنم این دیگه آخرین دفس

من یکی دلم گرفته از خودم از این خیال بی کسی

از این که جون دادم ولی پیدا نشد فریادرسی

آخر خطم و دیگه چشم من آب نمی خوره

این چاقو عمرا دسته ی خودش و باز نمی بُره

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوری

برنمی گردم که تـَـهِ این جاده اشک و کوریِ

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام

دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچکسی

هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

havamo hichkasi nadasht dastamo vel nakon ye bar

دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

daram be akhar miresam ashkamo az pa darbiyar

ترانه آهنگ خیال بی کسی از مهدی احمدوند

من دیگه آخر جاده ی دلم جاده ی بی عبوری

برنمی گردم که تـَـهِ این جاده اشک و کوریِ

یه راهی وا کن جلو پام دارم باز از پا در میام

دارم بازم کم میارم من چشمای تر نمی خوام

هوامو هیچکسی

هوامو هیچکسی نداشت دستامو ول نکن یه بار

havamo hichkasi nadasht dastamo vel nakon ye bar

دارم به آخر میرسم اشکامو از پا دربیار

daram be akhar miresam ashkamo az pa darbiyar

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند هم نفس دانلود آهنگ دل من از مهدی احمدوند متن آهنگ دلم گرفت از این قفس مهدی احمدوند اهنگ دلم گرفت از این قفس احمدوند دانلودآهنگ دلواپسی مهدی احمدوند مهدی احمدوند نفس به نفس دانلود اهنگ من دیگه اخر خطم که دلم از همه خستس مهدی احمدوند بی معرفت دلم گرفت از این قفس تو حسرت ی هم نفس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب