loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند چجوری میتونی,    چجوری میتونی بد شی,    مهدی احمدوند دوتا چتر,    دانلود آهنگ چجوری میتونی

حسین بازدید : 51 جمعه 05 بهمن 1397

,   
,    دانلود اهنگ مهدی احمدوند چجوری میتونی
,    چجوری میتونی بد شی
,    مهدی احمدوند دوتا چتر
,    دانلود آهنگ چجوری میتونی بی من تو دستاشو بگیری
,    متن اهنگ چجوری میتونی یاسر بینام
,    دانلود کامل آهنگ روانی مهدی احمدوند
,    دانلود کامل آهنگ مهدی احمدوند نرو
,    آهنگ چجوری میتونی از محمدرضا گلزار
,    دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دلم

,   

 

چجوری میتونی تو جمعی که دیگه
منو نمیبینی بخندی اینجوری
♪♪♫♫♪♪♯ چقدر دوسم داشتی که اینجوری راحت ♪♪♫♫♪♪♯
میتونی تو هر لحظه بسازی با دوریم
چجوری مـیتونی نگی بدون من
روزای بارونی یه جوری اونجا
هوا بدون تو همیشه دلگیره
هوا بدون من چجوری اونجا
♪♪♫♫♪♪♯ چـجوری میتونی از اون جاهایی که ♪♪♫♫♪♪♯

UpMusicTag دانلود آهنگ مهدی احمدوند چجوری میتونی
♪♪♫♫♪♪♯ دوتایی میرفتیم بدون من رد شدی ♪♪♫♫♪♪♯
چطور دلت اومد با من که دنیا رو
واسه تو میخواستم به راحتی بد شی
چجوری میتونم از دوریت نمیرم
به جای خوابیدن تو خونه راه میرم
دلم که میگیره میرم یه جای دور
ولی نمیدونم کجا دارم میرم
♪♪♫♫♪♪♯ چجوری میتونی تو جمعی که دیگه ♪♪♫♫♪♪♯
منو نمیبینی بخندی اینجوری
چقدر دوسم داشتی که اینجوری راحت
میتونی تو هر لحظه بسازی با دوریم

♪♪♫♫♪♪♯

https://upmusics.com

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)







برچسب ها دانلود اهنگ مهدی احمدوند چجوری میتونی چجوری میتونی بد شی مهدی احمدوند دوتا چتر دانلود آهنگ چجوری میتونی بی من تو دستاشو بگیری متن اهنگ چجوری میتونی یاسر بینام دانلود کامل آهنگ روانی مهدی احمدوند دانلود کامل آهنگ مهدی احمدوند نرو آهنگ چجوری میتونی از محمدرضا گلزار دانلود آهنگ جدید مهدی احمدوند دلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب