loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ سامان جلیلی حرف دلم,    دانلود اهنگ حرف دلم سامان جلیلی با لینک مستقیم,    اهنگ حرف دلم جلیلی,    آکورد

حسین بازدید : 53 شنبه 06 بهمن 1397

,   
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی حرف دلم
,    دانلود اهنگ حرف دلم سامان جلیلی با لینک مستقیم
,    اهنگ حرف دلم جلیلی
,    آکورد آهنگ حرف دلم سامان جلیلی
,    متن آهنگ حرف دلم سامان جلیلی
,    کلیپ حرف دلم از سامان جلیلی
,    دانلود اهنگ یادت بیار
,    اهنگ سامان جلیلی سخته برام
,    دانلود اهنگ میبخشمت مهدی احمدوند

,   
,

 

متن آهنگ حرف دلم از سامان جلیلی

به یادت بیار سکوتو بی کسیمو یادت بیار

اون بغض لعنتیمو یادت بیار

گریه زاریامو یادت بیار

یادت میاد می گفتی آسمون اگه زمین بیاد

همیشه عشقمی دوست دارم زیاد

هنوز از این دروغ تو خوشم میاد

می بخشمت به اون کسی که می پرستی میدمت

میرم با اینکه مهربون ندیدمت

با اینکه می کشه منو ندیدنت

می بخمشت تو رو با بغضو و گریه ساده میکنم

تو یادگاریات خلاصه میکنم
to yadegariyat kholase mikonam

میرم که با خیالت عاشقی کنم
miram ke ba khiyalt asheghi konam

سخته برام به اونکه با توئه حسادت کنم

به جای خالیه تو عادت کنم

به خاطراطمون خیانت کنم

حرف دلم با عکس تو یه عمری هق هق شده

با دیدنش دوباره عاشق شده

تمام عمرم این دقایق شده

می بخشمت به اون کسی که می پرستی میدمت

میرم با اینکه مهربون ندیدمت

با اینکه می کشه منو ندیدنت

می بخمشت تو رو با بغضو و گریه ساده میکنم

تو یادگاریات خلاصه میکنم
to yadegariyat kholase mikonam

میرم که با خیالت عاشقی کنم
miram ke ba khiyalt asheghi konam

ترانه آهنگ حرف دلم از سامان جلیلی

حرف دلم با عکس تو یه عمری هق هق شده

با دیدنش دوباره عاشق شده

تمام عمرم این دقایق شده

می بخشمت به اون کسی که می پرستی میدمت

میرم با اینکه مهربون ندیدمت

با اینکه می کشه منو ندیدنت

می بخمشت تو رو با بغضو و گریه ساده میکنم

تو یادگاریات خلاصه میکنم
to yadegariyat kholase mikonam

میرم که با خیالت عاشقی کنم
miram ke ba khiyalt asheghi konam

https://www.bibakmusic.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ سامان جلیلی حرف دلم دانلود اهنگ حرف دلم سامان جلیلی با لینک مستقیم اهنگ حرف دلم جلیلی آکورد آهنگ حرف دلم سامان جلیلی متن آهنگ حرف دلم سامان جلیلی کلیپ حرف دلم از سامان جلیلی دانلود اهنگ یادت بیار اهنگ سامان جلیلی سخته برام دانلود اهنگ میبخشمت مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب