loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بد جوری وابستت شدم,    دانلود اهنگ وابستت شدم محسن یگانه,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه دلتنگی,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه بمی

حسین بازدید : 49 دوشنبه 29 بهمن 1397

,    دانلود اهنگ بد جوری وابستت شدم
,    دانلود اهنگ وابستت شدم محسن یگانه
,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه دلتنگی
,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه بمیرم برات
,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه آخر خط
,    دانلود آهنگ مصطفی یگانه اینجا بدون تو
,    خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم 320
,    دانلود اهنگ قدیمی دوست دارم از حمید عسکری
,    اهنگ بدجوری وابستت شدم

دستاتو کم دارم تو این روزا که دل مُردم
تو اما عینه خیالت نیست که من اینجا زمین خوردم
یه کاری کن که برگردن تمام روزای خوبم
یه کاری کن تو میتونی نگو به دوری مجبورم

بدجوری وابستت شدم تو هم دست کم از من نداری
روزای با من خیلی خوبو روزای بی من بی قراری
شعر آهنگ مصطفی یگانه وابستت شدم

هنوزم تنها آرزوم اینه که یه روزی پیشم برگردی
فقط راستشو بگو بی من چجوری روزاتو سر کردی
دیگه نمیخوام حرفتو باشه باید فکرت ازم جداشه
منو تو قسمت هم نبودیم وقتشه دستات تنهاشه

بدجوری وابستت شدم تو هم دست کم از من نداری
روزای با من خیلی خوبو روزای بی من بی قراری

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 www.jenabmusic.com/8584/music-دانلود-آهنگ-جدید-مصطفی-یگانه-وابستت-شد.html

 







برچسب ها دانلود اهنگ بد جوری وابستت شدم دانلود اهنگ وابستت شدم محسن یگانه دانلود آهنگ مصطفی یگانه دلتنگی دانلود آهنگ مصطفی یگانه بمیرم برات دانلود آهنگ مصطفی یگانه آخر خط دانلود آهنگ مصطفی یگانه اینجا بدون تو خیلی دوست دارم خیلی وابستت شدم 320 دانلود اهنگ قدیمی دوست دارم از حمید عسکری اهنگ بدجوری وابستت شدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب