loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ دوست دارم صبح تا سحر دور سرت بگردم,    اهنگ خانومم دوست دارم,    دانلود آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس,    دانلود آهنگ ریمیک

حسین بازدید : 77 چهارشنبه 01 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ دوست دارم صبح تا سحر دور سرت بگردم
,    اهنگ خانومم دوست دارم
,    دانلود آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس
,    دانلود آهنگ ریمیکس خانومم
,    اهنگ خانومم تویی ارومم اپارات
,    دانلود آهنگ خانومم تویی از حمید اصغری
,    دانلود آهنگ داوود چرگری
,    دانلود اهنگ تویی خانومم حمید طالب زاده
,    تویی یکدونه سرزمین قلب تنهام

 

 

 

لینک های دانلود به دستو کمیته فیلترینگ حذف شد

khanoomam دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی

 

متن آهنگ خانومم تویی داوود چرگری

♪♪♫♫♪♪♯

دوست دارم شب تا سحر دور سرت بگردم
میدونم تو انتخابت اشتباه نکردم
دوست دارم همینجوری بگم برات میمیرم
بگم عاشقت منم تویی عزیزترینم

♪♪♫♫♪♪♯ شعر و آهنگسازی : محمد عنقا ♪♪♫♫♪♪♯
واسه ی من شیرین حرفات
کاش تو دستام بمونه دستات
واسه ی من تو بهترینی
کاش همیشه توی قلب من بشینی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

UpMusicTag دانلود آهنگ داوود چرگری خانومم تویی
تویی یکدونه سر زمین قلب تنهام
تو همون هستی که بودی تویه آرزوهام
وقتی چشماتو می بینم دل من میلرزه
بیا خانومی بکن نزار دلم رو تنها
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی
خانومم تویی بارونم تویی عاشق شو دلم آرومم تویی

♪♪♫♫♪♪♯

داوود چرگری خانومم تویی

لینک های دانلود به دستو کمیته فیلترینگ حذف شد

 

https://upmusics.com/







برچسب ها دانلود اهنگ دوست دارم صبح تا سحر دور سرت بگردم اهنگ خانومم دوست دارم دانلود آهنگ خانومم تویی آرومم ریمیکس دانلود آهنگ ریمیکس خانومم اهنگ خانومم تویی ارومم اپارات دانلود آهنگ خانومم تویی از حمید اصغری دانلود آهنگ داوود چرگری دانلود اهنگ تویی خانومم حمید طالب زاده تویی یکدونه سرزمین قلب تنهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب