loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ خودت ببين چجوري عشقت گولم زد,    ریمیکس هی میشی دور از من,    دانلود اهنگ پس اون همه خاطره هامون چی میشه,    دانلود اهنگ تو

حسین بازدید : 51 چهارشنبه 08 اسفند 1397


,    دانلود اهنگ خودت ببين چجوري عشقت گولم زد
,    ریمیکس هی میشی دور از من
,    دانلود اهنگ پس اون همه خاطره هامون چی میشه
,    دانلود اهنگ تو یه بی عقلی که نمیخوای عاقل شی
,    دانلود موزیک ویدیو کوروش مقیمی پس چی
,    دیوونه بازیامون پس چی چی میشه دوباره عاشق شیم
,    متن اهنگ کوروش مقیمی پس چی
,    کوروش مقیمی دیوونه میشم
,    متن دیوونه بازیامون

هی میشی دور از من

خودت ببین چجوری عشقت گولم زد

میگن میخوای بری

بری میگیری زندگیمو تو از من

بری این دلمو تو بگو پس بگیرم از کی

اون همه خاطره اون همه حسی که بینمونه پس چی

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

beri bedoon bedoone to man mibazam

کنارت دارم زندگیمو میسازم

kenaret daram zendegimo misazam

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

beri hame azam miporsan ki ja zad

کی جا زد

ki ja zad

بذار بدونن همه دیوونگی هایه تو یکی

واسه ی من یه عالمه دیگست

بخوای بری اینهمه اینهمه خاطره

که بینه ما بوده یه عالمه چی پس

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

beri bedoon bedoone to man mibazam

کنارت دارم زندگیمو میسازم

kenaret daram zendegimo misazam

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

beri hame azam miporsan ki ja zad

کی جا زد

ki ja zad

ترانه آهنگ پس چی از کوروش مقیمی

که بینه ما بوده یه عالمه چی پس

دیوونه بازیامون پس چی

چی میشه دوباره عاشق شیم

کی میگه که نمیشه ما با هم باشیم

تو یه بی عقلی که نمیخوای آدم شی

بری بدون بدونه تو من میبازم

beri bedoon bedoone to man mibazam

کنارت دارم زندگیمو میسازم

kenaret daram zendegimo misazam

بری همه ازم میپرسن کی جا زد

beri hame azam miporsan ki ja zad

کی جا زد

ki ja zad

https://www.bibakmusic.com/46289/music-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%DA%A9%D9%88%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%85%D9%82%DB%8C%D9%85%DB%8C-%D9%BE%D8%B3-%DA%86%DB%8C.html







برچسب ها دانلود اهنگ خودت ببين چجوري عشقت گولم زد ریمیکس هی میشی دور از من دانلود اهنگ پس اون همه خاطره هامون چی میشه دانلود اهنگ تو یه بی عقلی که نمیخوای عاقل شی دانلود موزیک ویدیو کوروش مقیمی پس چی دیوونه بازیامون پس چی چی میشه دوباره عاشق شیم متن اهنگ کوروش مقیمی پس چی کوروش مقیمی دیوونه میشم متن دیوونه بازیامون دانلود آهنگ خودت ببین چجوری عشقت گولم زد عاشق چشمکو نگاه زیر چشیت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب