loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ گریه نکن گریه به چشمات نمیاد,    دانلود آهنگ اخم نکن اخم به چشمات نمیاد,    دانلود اهنگ قدیمی بامن از عشقت حرف نزن نزن

حسین بازدید : 927 سه شنبه 14 اسفند 1397


,   
,    دانلود آهنگ گریه نکن گریه به چشمات نمیاد
,    دانلود آهنگ اخم نکن اخم به چشمات نمیاد
,    دانلود اهنگ قدیمی بامن از عشقت حرف نزن نزن
,    ریمیکس با من از عشقت حرف نزن
,    بامن از عشقت حرف نزن عارف
,    دانلود ریمیکس اهنگ حرف نزن علی عبدالمالکی
,    اهنگ بامن از عشقت حرف نزن از عارف
,    با من از عشقت حرف نزن امیر رسائی
,    تو قلب من نشستی قلب منو شکستی تویی که راستی راستی

 

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی
قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

تو قلب من نشستی قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

تو قلب من نشستی
قلب منو شکستی
تویی که راستی راستی گفتی منو میخواستی

با من از عشقت حرف نزن نزن نزن
ابرای غم رو پس نزن نزن نزن
به قلب خستم دست نزن نزن نزن
وای نزن

اخماتو وا کن اخم به چهرت نمیاد
گریه رو بس کن گریه به چشمات نمیاد
دروغه حرفات زندگیمو دادی به باد

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

http://nicmusic.net







برچسب ها دانلود آهنگ گریه نکن گریه به چشمات نمیاد دانلود آهنگ اخم نکن اخم به چشمات نمیاد دانلود اهنگ قدیمی بامن از عشقت حرف نزن نزن ریمیکس با من از عشقت حرف نزن بامن از عشقت حرف نزن عارف دانلود ریمیکس اهنگ حرف نزن علی عبدالمالکی اهنگ بامن از عشقت حرف نزن از عارف با من از عشقت حرف نزن امیر رسائی تو قلب من نشستی قلب منو شکستی تویی که راستی راستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب