loading...

موزیک خفن

کد آهنگ پیشواز همراه اول با من چه کردی رضا ملک زاده ,با من چه کردی رضا ملک زاده,متن آهنگ با من چه کردی رضا ملک زاده ,دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی رضا ملک زاده,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,D

حسین بازدید : 33 پنجشنبه 16 اسفند 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول با من چه کردی رضا ملک زاده ,با من چه کردی رضا ملک زاده,متن آهنگ با من چه کردی رضا ملک زاده ,دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی رضا ملک زاده,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,کد آهنگ پیشواز ایرانسل با من چه کردی رضا ملک زاده ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید با من چه کردی رضا ملک زاده,دانلود آهنگ با من چه کردی رضا ملک زاده با کیفیت 320,

میروی از خاطرم خرابم مکن

دریای ارامشم سرابم مکن

من دل اشوبم یار محبوبم

این چنین غمگین نگاهم مکن خرابم مکن

با من چه کردی جان من ای یار ای یار

دل برده ای از این منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد

دست از سر دیوانگی بردار بردار

با من چه کردی جان من ای یار ای یار

دل برده ای از این منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد

دست از سر دیوانگی بردار بردار

**

ارزو دارم شبی همدمت شوم

آخر ای حوای من آدم شوم

من دل اشوبم یار محبوبم

این چنین غمگین نگاهم مکن خرابم مکن

با من چه کردی جان من ای یار ای یار

دل بردی از این منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد

دست از سر دیوانگی بردار بردار

با من چه کردی جان من ای یار ای یار

دل بردی از این منه دلدار دلدار

شیرین کمان ابروی من برگرد برگرد

دست از سر دیوانگی بردار بردار

http://www.zarabanmusic.com/songs/reza-malekzadeh-ba-man-che-kardi







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول با من چه کردی رضا ملک زاده با من چه کردی رضا ملک زاده متن آهنگ با من چه کردی رضا ملک زاده دانلود آهنگ بیکلام با من چه کردی رضا ملک زاده دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music کد آهنگ پیشواز ایرانسل با من چه کردی رضا ملک زاده متن آهنگ دانلود آهنگ جدید با من چه کردی رضا ملک زاده دانلود آهنگ با من چه کردی رضا ملک زاده با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب