loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ با لینک مستقیم ببخشید حسام فرهناکی ,کد پیشواز همراه اول ببخشید حسام فرهناکی ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببخشید حسام فرهناکی ,دانلود ترانه ببخشید حسام فر

حسین بازدید : 123 دوشنبه 25 بهمن 1395


متن آهنگ ببخشید حسام فرهناکی www.xNi3e.iR
Lyrics Music Hesam Farahnaki Bebakhshid
متن آهنگ ببخشید حسام فرهناکی
ترانه و شعر آهنگ ببخشید حسام فرهناکی
حواسم پرته دنیای خودم بود کنارم بودی و چشمام نمیدید
من اینقدر بی هوا مغرور شدم که نموندم پای احساسم ببخشید
ببخشید که تو تنهاییت نبودم که هر شب غرق بغضو گریه باشی
پشیمونم یکم فرصت بده باز نگو تصمیم تو اینه جدا شیم
ببخشید اگه من دیر به عشقه تو رسیدم اگه بارونه اشکاتو ندیدم
منم مثله تو تنهایی کشیدم ببخشید
کمک کن نذار این عشقمون پایون بگیره داره اسم من از یاد تو میره
میدونم واسه خواهش خیلی دیره ببخشید
تکست آهنگ ببخشید حسام فرهناکی


میدونم واسه برگشت دیگه دیره شاید قلبت یه جای دیگه گیره
دلم اونی که عاشق بود و باختی فقط خوبی میکرد باهاش نساختی
فقط یه روز از اون روزا رو میخوام که بدنه چتر زیر بارون می موندیم
ببین که چی اومد به روزگارم حالا میفهمم چقر دوست دارم
ببخشید اگه من دیر به عشقه تو رسیدم اگه بارونه اشکاتو ندیدم
منم مثله تو تنهایی کشیدم ببخشید
کمک کن نذار این عشقمون پایون بگیره داره اسم من از یاد تو میره
میدونم واسه خواهش خیلی دیره ببخشید
**

http://www.faratext.com







برچسب ها دانلود آهنگ با لینک مستقیم ببخشید حسام فرهناکی کد پیشواز همراه اول ببخشید حسام فرهناکی کد آهنگ پیشواز ایرانسل ببخشید حسام فرهناکی دانلود ترانه ببخشید حسام فرهناکی دانلود آهنگ جدید ببخشید حسام فرهناکی بهمن ماه 1395 کد آهنگ ببخشید حسام فرهناکی دانلود موزیک ویدیو ببخشید حسام فرهناکی دانلود آهنگ ببخشید حسام فرهناکی کیفیت 320 ljk jvhkiHik' [ndn متن ترانه ببخشید حسام فرهناکی متن آهنگ ببخشید حسام فرهناکی تکست آهنگ ببخشید حسام فرهناکی آهنگ ببخشید حسام فرهناکی ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ ببخشید حسام فرهناکی دانلود آهنگ جدید ببخشید حسام فرهناکی کد موزیک ببخشید حسام فرهناکی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب