loading...

موزیک خفن

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام سامان جلیلی به نام بینظیر,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی به نام بینظیر ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول سامان جلیلی به نام ب

حسین بازدید : 85 یکشنبه 26 اسفند 1397

Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام سامان جلیلی به نام بینظیر,متن آهنگ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی به نام بینظیر ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول سامان جلیلی به نام بینظیر ,دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بینظیر,سامان جلیلی به نام بینظیر,متن آهنگ سامان جلیلی به نام بینظیر ,دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بینظیر با کیفیت 320,

ساده میپوشه ساده میگرده
با همین کاراش عاشقم کرده
خوبه اخلاقش برنمیگرده
با همین چیزاش عاشقم کرده
شدی مال من تو هستی ایده آل من با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم
تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم
شدی مال من تو هستی ایده آل من با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم
تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم
پرسه تو این شهر میچسبه با اون عاشق کافه ست عاشق بارون
هم بی نظیره هم سر به زیره با خنده اون خندم میگیره
دست و دل بازه توی عشق بازی ازش این روزا راضیم راضی
سرنوشت با عشق منو برد سمتش بودنم پیشش یعنی آرامش
شدی مال من تو هستی ایده آل من با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم
تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم
شدی مال من تو هستی ایده آل من با تو عجیبه حال من خوش اومدی به قلبم
تو به تنهایی واسه خودت یه دنیایی چقد خوبه که اینجایی خوش اومدی به قلبم

 

https://nex1music.ir

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام سامان جلیلی به نام بینظیر متن آهنگ کد آهنگ پیشواز ایرانسل سامان جلیلی به نام بینظیر دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول سامان جلیلی به نام بینظیر دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام بینظیر سامان جلیلی به نام بینظیر متن آهنگ سامان جلیلی به نام بینظیر دانلود آهنگ سامان جلیلی به نام بینظیر با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب