loading...

موزیک خفن

اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم,کد آهنگ پیشواز همراه اول اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم ,متن آهنگ اگر تو مهربان بودی ومن

حسین بازدید : 1215 دوشنبه 05 فروردین 1398

اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم,کد آهنگ پیشواز همراه اول اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم ,متن آهنگ اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم,دانلود آهنگ جدید اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

اگر گاهی ندانسته به احساس تو خندیدم

و یا از روی خودخواهی فقط خود را پسندیدم

گناهم را ببخش ، گناهم را ببخش

اگر از دست من د خلوت خود گریه ای کردی

اگر بد کردم و هرگز به روی خود  نیاوردی

گناهم را ببخش ، گناهم را ببخش

اگر تو مهربان بودی و من نامهربان بودم

برای دیگران سبز و برای تو خزان بودم

اگر تو با تحمل مست از خودخواهی ام کردی

اگر من بی سبب گهگاه خشم بی امان بودم

گناهم را ببخش ، گناهم را ببخش

اگر زخمی چشیدی گاه گاهی از زبانم

اگر رنجیده خاطر گشتی از لحن بیانم

ندامت را اگر کشتم به حکم حس خودخواهی

پشیمانی که هستی سالها هم آشیانه من

گناهم را ببخش ، گناهم را ببخش

گناهم را ببخش ، گناهم را ببخش

http://muzicir.com/

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 4:50 - 2.77 MB







برچسب ها اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم کد آهنگ پیشواز همراه اول اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم متن آهنگ اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم دانلود آهنگ جدید اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل اگر تو مهربان بودی ومن نامهربان بودم برای دیگران سبزوبرای تو خزان بودم دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب