loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید این خونه با رفتنت سرد میشه,دانلود آهنگ بیکلام این خونه با رفتنت سرد میشه,دانلود آهنگ این خونه با رفتنت سرد میشه با کیفیت 320,متن آهنگ ا

حسین بازدید : 99 پنجشنبه 08 فروردین 1398

دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید این خونه با رفتنت سرد میشه,دانلود آهنگ بیکلام این خونه با رفتنت سرد میشه,دانلود آهنگ این خونه با رفتنت سرد میشه با کیفیت 320,متن آهنگ این خونه با رفتنت سرد میشه ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل این خونه با رفتنت سرد میشه ,دانلود آهنگ,کد آهنگ پیشواز همراه اول این خونه با رفتنت سرد میشه ,این خونه با رفتنت سرد میشه,

دلتنگم و دلتنگیام تموم نمیشه وقتی دلیل رفتنت معلوم نمیشه
تا برنگردی قلب من آروم نمیشه
با رفتنت تصویر خونه زرد میشه گرمای خونه بی تو داره سرد میشه
این جای خالی تو وجودم درد میشه
اون که رفت دیگه رفت و محاله که یادم بیفته من هنوز پرم از یه عالمه حرف نگفته
♪♪♫♫♪♪♯اون رفته و غم مونده واسم یادگاری من دیر فهمیدم که تو دوسم نداری♪♪♫♫♪♪♯
اون که رفت دیگه رفت و محاله که یادم بیفته من هنوز پرم از یه عالمه حرف نگفته
اون رفته و غم مونده واسم یادگاری من دیر فهمیدم که تو دوسم نداری
از وقتی رفتی یک شبم آروم ندارم هیچ سرپناهی زیر این بارون ندارم
گرمیه دستات هرگز از یادم نمیره برگرد نذار این مرد تو تنهاییش بمیره
♪♪♫♫♪♪♯اون که رفت دیگه رفت و محاله که یادم بیفته من هنوز پرم از یه عالمه حرف نگفته♪♪♫♫♪♪♯
اون رفته و غم مونده واسم یادگاری من دیر فهمیدم که تو دوسم نداری
اون که رفت دیگه رفت و محاله که یادم بیفته من هنوز پرم از یه عالمه حرف نگفته
اون رفته و غم مونده واسم یادگاری من دیر فهمیدم که تو دوسم نداری

https://upmusics.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید این خونه با رفتنت سرد میشه دانلود آهنگ بیکلام این خونه با رفتنت سرد میشه دانلود آهنگ این خونه با رفتنت سرد میشه با کیفیت 320 متن آهنگ این خونه با رفتنت سرد میشه کد آهنگ پیشواز ایرانسل این خونه با رفتنت سرد میشه دانلود آهنگ کد آهنگ پیشواز همراه اول این خونه با رفتنت سرد میشه این خونه با رفتنت سرد میشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب