loading...

موزیک خفن

  دانلود آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره چقد چشمای دیوونم واسه تو اشکی شدن این همه داد زدم زار زدم تشکی شدم شاید این حرفایه من الان مثله زر باشه اون خودش خبر نداشت دنیایه من چشماشه همون چش

حسین بازدید : 61 یکشنبه 11 فروردین 1398

 

دانلود آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره چقد چشمای دیوونم واسه تو اشکی شدن این همه داد زدم زار زدم تشکی شدم شاید این حرفایه من الان مثله زر باشه اون خودش خبر نداشت دنیایه من چشماشه همون چشمای عسلی که رنگش به عشقشه عشق اگه ترکت کنه همه چی میره از پیشت یا دیوونه میشی و خراب تر دیوونه تر اون عشق همیشه پاکم چی شده میون شهر

 

کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد التماس میکردم که همه کسم نره  ,دانلود آهنگ بیکلام چقد التماس میکردم که همه کسم نره ,دانلود آهنگ جدید چقد التماس میکردم که همه کسم نره ,کد آهنگ پیشواز همراه اول چقد التماس میکردم که همه کسم نره  ,Download Music,دانلود آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره  با کیفیت 320,دانلود آهنگ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره  ,چقد التماس میکردم که همه کسم نره ,

...

 

 

 

 دانلود آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل چقد التماس میکردم که همه کسم نره دانلود آهنگ بیکلام چقد التماس میکردم که همه کسم نره دانلود آهنگ جدید چقد التماس میکردم که همه کسم نره کد آهنگ پیشواز همراه اول چقد التماس میکردم که همه کسم نره Download Music دانلود آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره با کیفیت 320 دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ چقد التماس میکردم که همه کسم نره چقد التماس میکردم که همه کسم نره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب