loading...

موزیک خفن

گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینهیار قسم خورده یه روز دیدم شده غریبه خواب کسی رو دیده و خواب منو ندیده گفتم که یار نازنین شیشهٔ دلم چی میشهگفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشهمنم عکساشو پاره کردم

حسین بازدید : 73 پنجشنبه 15 فروردین 1398


گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه
یار قسم خورده یه روز دیدم شده غریبه
خواب کسی رو دیده و خواب منو ندیده
گفتم که یار نازنین شیشهٔ دلم چی میشه
گفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشه
منم عکساشو پاره کردم

نامه‌هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
دفعهٔ آخر که رفته قلب منو شکسته
روی دل عاشق من همهٔ درا رو بسته
دفعهٔ آخر که رفته هیچی برام نذاشته
رو صد تا قول و پیمون رفته و پا گذاشته

 


گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه
یار قسم خورده یه روز دیدم شده غریبه
خواب کسی رو دیده و خواب منو ندیده
گفتم که یار نازنین شیشهٔ دلم چی میشه
گفت که دیگه خسته شده با سنگ زده به شیشه
منم عکساشو پاره کردم

نامه‌هاشو پاره کردم فکر یه چاره کردم
دفعهٔ آخر که رفته قلب منو شکسته
روی دل عاشق من همهٔ درا رو بسته
دفعهٔ آخر که رفته هیچی برام نذاشته
رو صد تا قول و پیمون رفته و پا گذاشته

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه دانلود آهنگ جدید گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه Download Music دانلود آهنگ گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه با کیفیت 320 دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه کد آهنگ پیشواز همراه اول گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه کد آهنگ پیشواز ایرانسل گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه گفت که راهی نداره بخوای نخوای همینه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب