loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد,دانلود آهنگ تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد با کیفیت 320,تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو کوچمون

حسین بازدید : 113 جمعه 16 فروردین 1398

دانلود آهنگ جدید تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد,دانلود آهنگ تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد با کیفیت 320,تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز همراه اول تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد ,متن آهنگ,متن آهنگ تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد ,دانلود آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد,

 

دانلود آهنگ تو کوچمون هل هله بندونه یاروم میاد دوباره باز خونه کوچه چراغونی شده پیش او چقدر میای عشوه و چشم و ابرو نازت میخرم با تو میپرم  

 

 

آهنگ جدید وحید فریاد بنام دل بردی از من

هلهله بارون شده امشب کوچمون بزن و بکوب برپا شده محلمون

اگه گفتی کیه حالا خواننده مون

دانلود آهنگ جدید وحید فریاد دل بردی از من

 

متن آهنگ دل بردی از من از وحید فریاد 

هلهله بارون شده امشب کوچمون بزن و بکوب برپا شده محلمون

helhele baron shode emshab kochamon bezan be bekob barpa shode mahalamon

اگه گفتی کیه حالا خواننده مون

age gofti kiye hala khanandamon

توو کوچمون هلهله بندونه یارم میاد دوباره باز خونه

too kochamon helhele bandone yaram miyad dobare baz khone

کوچه چراغونی شده پیش روت

koche cheraghoni shode pish rot

چقد میای عشوه با چشم و ابروت

cheghad miyay eshve ba cheshm o abrot

چقد میای عشوه با چشم و ابروت

cheghad miyay eshve ba cheshm o abrot

نازت میخرم با تو میپرم دل بردی از من

nazet mikharam ba to miparam del bordi az man

با تو عشق من غمها میگذرن غم ندارم اصلا

ba to eshgh man ghamha migzaran gham nadaram aslan

لب ساحل بی تو بودم باز دوباره

lab sahel bi to bodam baz dobare

بیا با این دل مو در انتظاره صدای پاتو شنیدم روی ساحل

bia ba in del mo dar etezare sedaye pato shenidam roye sahel

بیا و بازی نکن بامو ای دل

bia o bazi nakon bamo ey del

دل ای دل دل ای دل دل ای دل ای دل

del ey del del ey del del ey del del ey del

دل ای دل دل ای دل

del ey del del ey del

نازت میخرم با تو میپرم دل بردی از من

nazet mikharam ba to miparam del bordi az man

با تو عشق من غمها میگذرن غم ندارم اصلا

ba to eshgh man ghamha migzaran gham nadaram aslan

ترانه آهنگ دل بردی از من از وحید فریاد 

لب ساحل بی تو بودم باز دوباره

lab sahel bi to bodam baz dobare

بیا با این دل مو در انتظاره صدای پاتو شنیدم روی ساحل

bia ba in del mo dar etezare sedaye pato shenidam roye sahel

بیا و بازی نکن بامو ای دل

bia o bazi nakon bamo ey del

دل ای دل دل ای دل دل ای دل ای دل

del ey del del ey del del ey del del ey del

دل ای دل دل ای دل

del ey del del ey del

نازت میخرم با تو میپرم دل بردی از من

nazet mikharam ba to miparam del bordi az man

با تو عشق من غمها میگذرن غم ندارم اصلا

ba to eshgh man ghamha migzaran gham nadaram aslan

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جدید تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد دانلود آهنگ تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد با کیفیت 320 تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز همراه اول تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد متن آهنگ متن آهنگ تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ بیکلام تو کوچمون هلهله بندون یاروم میاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب