loading...

موزیک خفن

مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای با کیفیت 320,متن آهنگ  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای ,کد آهنگ پیشواز همراه اول

حسین بازدید : 99 شنبه 17 فروردین 1398

مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای با کیفیت 320,متن آهنگ  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای ,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای ,دانلود آهنگ جدید  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای ,دانلود آهنگ بیکلام  مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای,دانلود آهنگ جدید ایرانی,

 

دانلود آهنگهمیشه روش نمیشد این عاشق خجالتی همش از پشت شیشه میدید تورو یواشکی لحظه هارو میشمرد تا که دوباره رد بشی  

 

همیشه روش نمیشد این عاشق خجالتی
همش از پشت شیشه میدید تو رو یواشکی
لحظه ها رو میشمرد تا که دو باره رد بشی
رد بشی با این نگاهت دل و اسون بکشی
انتظار می کشیدم صدای پات و بشنوم منتظر بودم بیای و عکست و بازم بکشم
دست و پام و گم می کردم بند میومد زبونم هروقت که می خواستم بگم تویی وجود من
یه روزی جرات دادم به این دلم بیام و بهت بگم دوست دارم
اما تا اومدم پشت پنجره دستات و دیدم تو یه دست دیگه
چشم انتظاری بسه دیگه بی قراری فهمیدم بسه دیگه
از خدا خواستم خراب شه اسمونم که از این دنیا برم دل بکنم.
اخه اونی که من و تنها گذاشت قدر این عشق و تو این دنیا نداشت
ای خدا اون من و پست سر گذاشت عشق شیشه ای اره فایده نداشت

 

http://www.myfaza2music.net/







برچسب ها مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای با کیفیت 320 متن آهنگ مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای کد آهنگ پیشواز همراه اول مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای دانلود آهنگ بیکلام مجید یحیایی به نام عشق شیشه ای دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب