loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سال جدید,    ریمیکس اهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده,    محسن ابراهیم زاده سال نو 320, &nbs

حسین بازدید : 93 یکشنبه 18 فروردین 1398


,   
,    دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سال جدید
,    ریمیکس اهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده
,    محسن ابراهیم زاده سال نو 320
,    محسن ابراهیم زاده سال نو ریمیکس
,    کلیپ سال نو محسن ابراهیم زاده
,    متن اهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده
,    آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده
,    آهنگ سال نو
,    محسن ابراهیم زاده دل

چه شور و حالی بازم یه سال دیگه یکی به یکی دیگه از عشق میگه
همه پیش همدیگه یه حالی داریم تو که پیش من باشی برقراریم
بهار سر سبز دلم یه سال تازه به عشق تو امسالم یه دنیا رازه
چه حال خوبیه با تو یکیه دلامون من و تو یه سفر تو هوای بارون
♪♪♫♫♪♪♯

♪♪♫♫♪♪♯

باز دل دیوونه تو دل این خونه از عطر تو مست و این روزا مهمونه
عشق سر هر کوچه شهر خوش و آرومه خنده تو عشقو دیگه یه درمونه
بهار سر سبز دلم یه سال تازه به عشق تو امسالم یه دنیا رازه
چه حال خوبیه با تو یکیه دلامون من و تو یه سفر تو هوای بارون

♪♪♫♫♪♪♯

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ محسن ابراهیم زاده به نام سال جدید ریمیکس اهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده محسن ابراهیم زاده سال نو 320 محسن ابراهیم زاده سال نو ریمیکس کلیپ سال نو محسن ابراهیم زاده متن اهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده آهنگ جدید محسن ابراهیم زاده آهنگ سال نو محسن ابراهیم زاده دل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب