loading...

موزیک خفن

Hossein Heydarian, Download New Music, Kase Khoon, mehrab, Mehrab And Meraj Kase Khoon, Meraj, آهنگ غمگین, امیرحسین حیدریان, تک آهنگ, دانلود آهنگ امیرحسین حیدر

حسین بازدید : 279 چهارشنبه 23 فروردین 1396

textnice.ir:

متن و تکست آهنگ جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون به همراهی امیرحسین حیدریان

 

امیرحسین حیدریان :

بی معرفت دلم رو کنده از خودش

وقتی که رفت ندید تنم سرد شده

رسید به گوشم که به دنیا اومده

الهی شکر واسه خودش مَرد شده

بی معرفت چقدر دعا کرده بودم

 

که بعد من عاشق هیشکی نشه

میشه مگه عشق یکی جدا بشه

تنهاش بزاره تنهایی پیر نشه ؟

بی معرفت تنها کجا بدون من

چشمای نیمه جون من خیسن

فقط خدا میدونه …

حالا بگو چه حسیه وقتی ببینی اشکمو

رفتی بدون هیچ بهونه …

دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320,تکست موزیک مهراب و معراج بنام کاسه خون ,متن آهنگ مهراب و معراج بنام کاسه خون,دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام کاسه خون فروردین 96 ,تکست آهنگ مهراب و معراج بنام کاسه خون,کد آهنگ جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون,دانلود آهنگ با لینک مستقیم مهراب و معراج بنام کاسه خون ,دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام کاسه خون کیفیت عالی,کد موزیک جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون,کد موزیک مهراب و معراج بنام کاسه خون ,دانلود آهنگ مهراب و معراج بنام کاسه خون سایت ایکس نایس,Hik' [ndnhd;s khds,مهراب و معراج بنام کاسه خون,دانلود آهنگ جدید تکست نایس مهراب و معراج بنام کاسه خون ,مهراب و معراج بنام کاسه خون کیفیت عالی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب و معراج بنام کاسه خون,دانلود ترانه مهراب و معراج بنام کاسه خون,متن ترانه مهراب و معراج بنام کاسه خون ,دانلود موزیک ویدیو مهراب و معراج بنام کاسه خون,دانلود آهنگ جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون کیفیت 320 ,

تکست آهنگ جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون

 

مهراب :

باز باران با ترانه میزند بر بام قلبم

باز گریه عاشقانه میکنم یاد تو هر دم

با تو بودم ای پری روزی که عقل از من گریخت

گر تو هم از من گریزی وای بر احوال من

گلایه ای نیست من و فاصله ها همزادیم

گاه تو را از دور ببینم خوبِ خوب است حال من

با دوست عشق زیباست، با یار بی قراری

از دوست درد ماند از یار یادگاری

این مرام مادرم وای سیاهی کیستی

جیم جمالت که اصلا آدم موندن نیستی

نون نماز میت و سربسر خاک زنیم

دردامو حساب نکن امشبو مهمون منی

دل به دل راه نداشت این روزا ای وای من

تو چه میدونی شبا از حال بی تاب دلم

بودنت یه درده و نبودنت درد دگر

یکی نیست پرسد ازت چه کشیدی ای پسر …

♫♫♫♫♫♫

 

دانلود آهنگ جدید مهراب و معراج بنام کاسه خون

 

♫♫♫♫♫♫

امیرحسین حیدریان :

تنها کجا بدون من

چشمای نیمه جون من خیسن

فقط خدا میدونه …

حالا بگو چه حسیه وقتی ببینی اشکمو

رفتی بدون هیچ بهونه …

 

معراج :

ما که سوختیم حداقل بند دل دیگر باش

من دل خونه غروبا تو بخند و شاد باش

پس به حالم، حال حول خودزنی است این روزها

شاهدن … سخت است حال من این روزها

دل به دریا زدی گِل بازی میکرد کِشتی من

کم غنی نیست دل ببارد واسه تو مشتی من

کودکی ۱۰ ساله بودم میشنیدم از پرنده

عشق میرود در این دنیا مثل آب رونده

روز مرگم نگذارید بیاید مادرم

ترسم اینه بشکند بازم تمام باورم

جای تلقین به بالای سرم کف بزنید

شاهدی رقص کند جمعه شما کف بزنید

روز مرگم وسط سینه ی من چاک زنید

اندرون دل من یک قلمه تاب زنید

گم شدم در این شب سنگی مرا پیدا کنید

از خیابان های دلتنگی مرا پیدا کنید

MusicBerooz

 

http://download0.website/

 

 








برچسب ها Hossein Heydarian Download New Music Kase Khoon mehrab Mehrab And Meraj Kase Khoon Meraj آهنگ غمگین امیرحسین حیدریان تک آهنگ دانلود آهنگ امیرحسین حیدریان دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ معراج دانلود آهنگ مهراب دانلود آهنگ مهراب و معراج کاسه خون کاسه خون مهراب و معراج متن آهنگ متن آهنگ مهراب و معراج کاسه خون معراج
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب