loading...

موزیک خفن

کد آهنگهای پیشواز مجید علیپور گریه کن ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن ,کد آهنگ مجید علیپور گریه کن ,کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشوا

حسین بازدید : 428 جمعه 30 فروردین 1398

کد آهنگهای پیشواز مجید علیپور گریه کن ,سایت آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن ,کد آهنگ مجید علیپور گریه کن ,کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن  جدید,کد آهنگ پیشواز جدید,کد آهنگ پیشواز,کد آهنگ پیشواز جدید مجید علیپور گریه کن ,مجید علیپور گریه کن ,سایت پیشواز من,کد پیشواز مجید علیپور گریه کن ,

گریه کن به حال قلبم

گریه کن که رو به مرگم

گریه کن به حال من که

بعد تو سلطان دردم

گفتی یک روز برمیگردم

که دوره چشات برگردم

بخدا به صبر ایوم

هنوزم کاسه ی صبرم

من همون سلطان دردم

که به انزوا رسیدم

نه فقط از تو و چشمات

خیری از دنیا ندیدم

حلالت کردکم که شاید چشم تو عشقو ببینه

که شاید اشک خجالت روی گونه هات بشینه

تو همون بغض گلویی که گ رفتار نمیشه

بخدا این همه غصه توی سینم جا نمیشه

گریه کن به حال قلبم

گریه کن که رو به مرگم

تو که پروانه نبودی

من هنوز همون یه شمعم

شادی رو ازم گرفتی

که حالا سلطان دردم

اونقدر دور شدی از من

که پیشت بر نمیگردم

بعد تو مثل جنازه

بی تابوت روی زمینم

تو که عاشقم نمیشی

پس دعا بکن بمیرم

دعا کن که بمیرم

دعا کن شاید بمیرم

بعد تو سلطان دردم

بعد تو سلطان دردم

 

 

 کد پیشواز مجید علیپور گریه کن

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد







برچسب ها کد آهنگهای پیشواز مجید علیپور گریه کن سایت آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن کد آهنگ مجید علیپور گریه کن کد آهنگ پیشواز مجید علیپور گریه کن جدید کد آهنگ پیشواز جدید کد آهنگ پیشواز کد آهنگ پیشواز جدید مجید علیپور گریه کن مجید علیپور گریه کن سایت پیشواز من کد پیشواز مجید علیپور گریه کن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب