loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جون من بیا و طنازی نکن با کیفیت 320,متن آهنگ جون من بیا و طنازی نکن ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام جون من بیا و طنازی نکن,دانلود آهنگ جدید جون من بی

حسین بازدید : 143 یکشنبه 01 اردیبهشت 1398

دانلود آهنگ جون من بیا و طنازی نکن با کیفیت 320,متن آهنگ جون من بیا و طنازی نکن ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,Download Music,دانلود آهنگ بیکلام جون من بیا و طنازی نکن,دانلود آهنگ جدید جون من بیا و طنازی نکن,جون من بیا و طنازی نکن,کد آهنگ پیشواز همراه اول جون من بیا و طنازی نکن ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل جون من بیا و طنازی نکن ,متن آهنگ,

 

متن آهنگ دلربا از ابوالفضل اسماعیلی و بهروز فتحی

جون من بیا و طنازی نکن ، بیشتر از دیگه لجبازی نکن

قهر و نازت منو داغون میکنه ، دلمو از عشق تو خون میکنه

بخدا ، بخدا اونیکه دلو باخته منم ،خودشو به دامت انداخته منم

منی که از عشق تو جون میگیرم ، با یه بوسه ی تو آروم میگیرم

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، تویی مثل شمش طلا

delrobayi delroba toyi mesle shemshe tala

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، دزد و شیطون و بلا

delrobayi delroba dozdo sheyton bala

اگر چه عاشق و دیوونتم من ، قرار نبود برام ناز کنی ای یار

دلم رو بشکنی و تنهام بذاری ، هزار تا شکوه آغاز کنی ای یار

بگو که اون لبای بوسه خواهت ، به سرخی گل کدوم بهاره

بگو هوس تو چشمای قشنگت ، هزارو یک شبه کدوم دیاره

بخدا ، بخدا اونیکه دلو باخته منم ،خودشو به دامت انداخته منم

منی که از عشق تو جون میگیرم ، با یه بوسه ی تو آروم میگیرم

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، تویی مثل شمش طلا

delrobayi delroba toyi mesle shemshe tala

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، دزد و شیطون و بلا

delrobayi delroba dozdo sheyton bala

ترانه آهنگ دلربا از ابوالفضل اسماعیلی و بهروز فتحی

بگو هوس تو چشمای قشنگت ، هزارو یک شبه کدوم دیاره

بخدا ، بخدا اونیکه دلو باخته منم ،خودشو به دامت انداخته منم

منی که از عشق تو جون میگیرم ، با یه بوسه ی تو آروم میگیرم

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، تویی مثل شمش طلا

delrobayi delroba toyi mesle shemshe tala

دلربایی دلربا ، خوشگلی و ناز و بلا

delrobayi delroba khoshgelio nazo bala

دلربایی دلربا ، دزد و شیطون و بلا

delrobayi delroba dozdo sheyton bala

 

 

 

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ جون من بیا و طنازی نکن با کیفیت 320 متن آهنگ جون من بیا و طنازی نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی Download Music دانلود آهنگ بیکلام جون من بیا و طنازی نکن دانلود آهنگ جدید جون من بیا و طنازی نکن جون من بیا و طنازی نکن کد آهنگ پیشواز همراه اول جون من بیا و طنازی نکن کد آهنگ پیشواز ایرانسل جون من بیا و طنازی نکن متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب