loading...

موزیک خفن

,    ,    متن اهنگ علی صدیقی ادم باش,    علی صدیقی حال دلم,    دانلود اهنگ علی صدیقی کی میدونه,    آهنگ علی صدیقی حال دلم,&nb

حسین بازدید : 95 یکشنبه 08 اردیبهشت 1398


,   
,    متن اهنگ علی صدیقی ادم باش
,    علی صدیقی حال دلم
,    دانلود اهنگ علی صدیقی کی میدونه
,    آهنگ علی صدیقی حال دلم
,    دانلود اهنگ علی صدیقی من همونم
,    دانلود اهنگ علی صدیقی هوا سرد کرده
,    دانلود اهنگ علی صدیقی وابستگی
,    دانلود اهنگ علی صدیقی حال دلم
,    علی صدیقی دلتنگی

 

متن آهنگ علی صدیقی آدم باش
اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
آروم بگیر تا دلم آروم بشه
تا دلم داغون بشه داغون میشم
دیوونه شو مث من دیوونگی کن
با دل من زندگی کن آروم میشم

اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش

به یادت بیار تموم خاطراتو یادت بیار
گذشته های خوبو یادت بیار روزی رو که دیدمت یادت میاد
چی یادم بیاد از اینکه سوختم و ساختم زیاد
تموم زندگیمو ریختم به پات اینا رو یادت میاد
چشات میترسونه این قلب دیوونه رو
صدات میلرزونه دل منو
چشات میترسونه این قلب دیوونه رو
صدات میلرزونه دل منو

اگه دلتنگم دتنگیامو رفع کن
دلسردم دلسردیامو رفع کن
با من باش حالمو بدترش نکن
آدم باش رو زخم من نمک نپاش
آروم بگیر تا دلم آروم بشه

 

 

 

http://sakhamusic.ir/







برچسب ها متن اهنگ علی صدیقی ادم باش علی صدیقی حال دلم دانلود اهنگ علی صدیقی کی میدونه آهنگ علی صدیقی حال دلم دانلود اهنگ علی صدیقی من همونم دانلود اهنگ علی صدیقی هوا سرد کرده دانلود اهنگ علی صدیقی وابستگی دانلود اهنگ علی صدیقی حال دلم علی صدیقی دلتنگی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب