loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ لعنت به من,    دانلود آهنگ لعنت به من مازیار فلاحی 320,    دانلود آهنگ لعنت به من چه ساده عاشق شدم,    اهنگ لعنت به این دل

حسین بازدید : 57 سه شنبه 10 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ لعنت به من
,    دانلود آهنگ لعنت به من مازیار فلاحی 320
,    دانلود آهنگ لعنت به من چه ساده عاشق شدم
,    اهنگ لعنت به این دل سادم لعنت به من
,    دانلود اهنگ لعنت به من لعنت به تو لعنت به عشق من و تو
,    دانلود آهنگ لعنت به من ماکان بند
,    دانلود آهنگ لعنت به من رضا بهرام
,    دانلود آهنگ لعنت به من حسین صفایی
,    متن لعنت به من

,   

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

Lanat Be Man Agar Vasash Mimordam
دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

Lanat Be Man Agar Vasash Mimordam
دست منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

یکی بگه یکی بگه که ماه من کی بوده

Yeki Be Yeki Bege Ke Mahe Man Ki Boode
مسبب گناهِ من کی بوده
سهمِ من از نگاه تو همین بود
عشقِ تو بدترین قسمتِ بهترین بود
ترانه آهنگ لعنت به من از مازیار فلاحی

تو دلِ بارون منو عاشقم کرد
بین زمین و آسمون ولم کرد
یکی بگه چه جوری شد که این شد

Yeki Bege Chejoori Shod Ke In Shod
سهم تو آسمون و من زمین شد

لعنت به من چه ساده دل سپردم
لعنت به من اگر واسش میمردم

Lanat Be Man Agar Vasash Mimordam
دستِ منو گرفت و بعد ولم کرد
لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

لعنت به اون کسی که عاشقم کرد

https://www.bibakmusic.com

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ لعنت به من دانلود آهنگ لعنت به من مازیار فلاحی 320 دانلود آهنگ لعنت به من چه ساده عاشق شدم اهنگ لعنت به این دل سادم لعنت به من دانلود اهنگ لعنت به من لعنت به تو لعنت به عشق من و تو دانلود آهنگ لعنت به من ماکان بند دانلود آهنگ لعنت به من رضا بهرام دانلود آهنگ لعنت به من حسین صفایی متن لعنت به من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب