loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ علیرضا قربانی غلام قمر,    دانلود آهنگ من غلام قمرم از شجریان,    دانلود آهنگ من غلام قمرم از داریوش,    دانلود آهنگ من غلا

حسین بازدید : 103 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398



,    دانلود آهنگ علیرضا قربانی غلام قمر
,    دانلود آهنگ من غلام قمرم از شجریان
,    دانلود آهنگ من غلام قمرم از داریوش
,    دانلود آهنگ من غلام قمرم علیرضا افتخاری
,    دانلود آهنگ من غلام قمرم از عماد عامری

,   

من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
من غلام قمرم غیر قمر هیچ مگو
پیش من جز سخن شمع و شکر هیچ مگو

سخن رنج مگو جز سخن گنج مگو
ور از این بی​خبری رنج مبر هیچ مگو

دوش دیوانه شدم عشق مرا دید و بگفت
Doosh Divane Shodam Eshghe Mara Dido Begoft

آمدم نعره مزن جامه مدر هیچ مگو
Amadam Nare Mazan Jame Madar Hich Magoo

ترانه آهنگ غلام قمر از علیرضا قربانی

گفتم ای عشق من از چیز دگر می​ترسم
گفت آن چیز دگر نیست دگر هیچ مگو

من به گوش تو سخن​های نهان خواهم گفت
سر بجنبان که بلی جز که به سر هیچ مگو

گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد
Goftam In Chist Begoo Ziro Zebar Khaham Shod

گفت می​باش چنین زیر و زبر هیچ مگو
Goft Mibash Chonin Ziro Zebar Hich Magoo

https://www.bibakmusic.com







برچسب ها دانلود آهنگ علیرضا قربانی غلام قمر دانلود آهنگ من غلام قمرم از شجریان دانلود آهنگ من غلام قمرم از داریوش دانلود آهنگ من غلام قمرم علیرضا افتخاری دانلود آهنگ من غلام قمرم از عماد عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب