loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ همه تو از علیرضا قربانی,    دانلود آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری,    دانلود بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش,   

حسین بازدید : 341 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ همه تو از علیرضا قربانی
,    دانلود آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری
,    دانلود بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش
,    بی تو به سامان نرسم همایون شجریان
,    بی تو به سامان نرسم کوروش یغمایی
,    بی تو علیرضا قربانی
,    علیرضا قربانی لیلا
,    دانلود اهنگ علی قربانی بی تو

 

بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو
ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو
من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو
هر که و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو

من که به دریاش زدم تا چه کنی با دل من
تخته تو و ورطه تو و ساحل و طوفان همه تو
ای همه دستان ز تو و مستی مستان ز تو هم

دانلود آهنگ علیرضا قربانی بی تو

رمز میستان همه تو راز نیستان همه تو
شور تو آواز تویی بلخ تو شیراز تویی
جاذبه شعر تو و جوهر عرفان همه تو

بی تو به سامان نرسم ای سر و سامان همه تو
ای به تو زنده همه من ای به تنم جان همه تو
من همه تو تو همه تو او همه تو ما همه تو
هر که و هر کس همه تو این همه تو آن همه تو

 

http://tabamusic.com

 







برچسب ها دانلود اهنگ همه تو از علیرضا قربانی دانلود آهنگ بی تو به سامان نرسم از جاوید عسگری دانلود بی تو به سامان نرسم حمیدرضا نوربخش بی تو به سامان نرسم همایون شجریان بی تو به سامان نرسم کوروش یغمایی بی تو علیرضا قربانی علیرضا قربانی لیلا دانلود اهنگ علی قربانی بی تو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب