loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ علیرضا قربانی جان عاشقی,    متن آهنگ نگاه علیرضا قربانی,    متن اهنگ لیلا از علیرضا قربانی لینک مستقیم,   

حسین بازدید : 111 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398


,   
,    متن آهنگ علیرضا قربانی جان عاشقی
,    متن آهنگ نگاه علیرضا قربانی
,    متن اهنگ لیلا از علیرضا قربانی لینک مستقیم
,    متن آهنگران عليرضا قرباني
,    متن اهنگ تنهایی لیلا از علیرضا قربانی لینک مستقیم
,    اهنگ لیلا از قربانی

,   

 

 

♫♫ این بار من خریده ام
نقد تو را کشیده ام
ناز تو را بِدیده ام
ای بر رُخت ستاره نشسته
این بار من که دیده ام
وصل تو را بُریده ام
از من و ما بگو چرا
تا کی زنم بر این دَر بسته
این بارمن که خوانده ام
رمز تو در ستاره ها
راز نهان من بگو با من تمام ماجرا
رویایِ صادقی
در جانِ عاشقی
لیلایِ کاملی
اتمامِ عاقلی
تا آستان کوی اَت، من پا نهاده بودم
دستم به حلقه ی دَر، دل با تو داده بودم
دست و دلم که دیدی، پایم چرا بُریدی
رویایِ صادقی
در جانِ عاشقی
لیلایِ کاملی
اتمامِ عاقلی
نیمی زمینی اَم، نیم آسمانی اَم
محتاجِ پَر زدن، مجنونِ آنی اَم
گفتم ببینمَت
گفتی که صبر صبر
ای آفتاب حُسن
برون آ، دَمی ز اَبر
تا آستان کوی اَت، من پا نهاده بودم
دستم به حلقه ی در، دل با تو داده بودم
دست و دلم که دیدی، پایم چرا بُریدی
رویایِ صادقی
در جانِ عاشقی
لیلایِ کاملی
اتمامِ عاقلی
نیمی زمینی اَم، نیم آسمانی اَم
محتاج پَر زدن، مجنونِ آنی اَم
گفتم ببینمَت
گفتی که صبر صبر
ای آفتاب حُسن
بُرون آ، دَمی ز اَبر

 

http://www.irmp3.ir

 

 







برچسب ها متن آهنگ علیرضا قربانی جان عاشقی متن آهنگ نگاه علیرضا قربانی متن اهنگ لیلا از علیرضا قربانی لینک مستقیم متن آهنگران عليرضا قرباني متن اهنگ تنهایی لیلا از علیرضا قربانی لینک مستقیم اهنگ لیلا از قربانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب