loading...

موزیک خفن

متن آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه بی تو دیوونه میشم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه بی تو دیوونه میشم ,دانلود آهنگ بیکلام دیگه بی تو دیوونه میشم,دانلود آهنگ دی

حسین بازدید : 397 جمعه 13 اردیبهشت 1398

متن آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه بی تو دیوونه میشم ,Download Music,کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه بی تو دیوونه میشم ,دانلود آهنگ بیکلام دیگه بی تو دیوونه میشم,دانلود آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم با کیفیت 320,دانلود آهنگ جدید دیگه بی تو دیوونه میشم,دیگه بی تو دیوونه میشم,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,متن آهنگ,

واقعا خوشحالم تورو پیشم دارم ♫♫♫سخته از احساسم به تو دست بردارم

واقعا خوشحالم که با من میمونی ♫♫♫تو همه دنیامی خودتم میدونی

من با تو خوشبختم هر جای این عالم♫♫♫چی بگم از این عشق واقعا خوشحالم

دیگه بی تو دیوونه میشم بگو میمونی♫♫♫ پیشم از تو خسته نمیشم

میخوامت مثل جونم تو خیال کن دیوونم♫♫♫ خودم این حالو میدونم

دیگه بی تو دیوونه میشم بگو میمونی پیشم ♫♫♫از تو خسته نمیشم

میخوامت مثل جونم تو خیال کن دیوونم ♫♫♫خودم این حالو میدونم

وقتی توو آغوشم تورو دارم خوبم♫♫♫ حتی روزایی که بیقرارم خوبم

همه ی زخمامو تو مداوا کردی♫♫♫ تو به این آرامش راهمو وا کردی

جای من میخندی جای تو میبارم♫♫♫ کمه واست اما خیلی دوست دارم

دیگه بی تو دیوونه میشم بگو میمونی پیشم♫♫♫ از تو خسته نمیشم

میخوامت مثل جونم تو خیال کن دیوونم♫♫♫ خودم این حالو میدونم

دیگه بی تو دیوونه میشم بگو میمونی پیشم♫♫♫ از تو خسته نمیشم

میخوامت مثل جونم تو خیال کن دیوونم♫♫♫ خودم این حالو میدونم

 

http://badaztomusic.com

 







برچسب ها متن آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم کد آهنگ پیشواز ایرانسل دیگه بی تو دیوونه میشم Download Music کد آهنگ پیشواز همراه اول دیگه بی تو دیوونه میشم دانلود آهنگ بیکلام دیگه بی تو دیوونه میشم دانلود آهنگ دیگه بی تو دیوونه میشم با کیفیت 320 دانلود آهنگ جدید دیگه بی تو دیوونه میشم دیگه بی تو دیوونه میشم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب