loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ دلم لیلا فروهر فروردین 96 ,تکست موزیک دلم لیلا فروهر ,تکست آهنگ دلم لیلا فروهر,دانلود آهنگ دلم لیلا فروهر سایت ایکس نایس,متن ترانه دلم لیلا فروهر ,ک

حسین بازدید : 585 پنجشنبه 24 فروردین 1396

 

 

 
آهنگ دلم لیلا فروهر

 منو سر به راه كرده
از همه جدا كرده
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده
منو سر به راه كرده دلم
از همه جدا كرده دلم
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده

لیلای پریشون توام
با تو میمونم تا كه بمیرم
لیلام من و مجنون توام با تو میمونم تا كه بمیرم
لیلای پریشون توام
با تو میمونم تا كه بمیرم
لیلام من و مجنون توام با تو میمونم تا كه بمیرم

منو سر به راه كرده
از همه جدا كرده
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده

دلم می خواد بشم از این آشفته تر
كه هر چی عاشقه بزارم پشت سر
دلم می خواد بشم از این آشفته تر
كه هر چی عاشقه بزارم پشت سر

منو سر به راه كرده
از همه جدا كرده
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده
منو سر به راه كرده دلم
از همه جدا كرده دلم
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده


تا اوج بلند آسمون با تو پریدم با تو پریدم
تا جایی كه جز عشق تو من هیچی ندیدم هیچی ندیدم
تا اوج بلند آسمون با تو پریدم با تو پریدم
تا جایی كه جز عشق تو من هیچی ندیدم هیچی ندیدم

منو سر به راه كرده
از همه جدا كرده
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده

دلم می خواد بشم از این آشفته تر
كه هر چی عاشقه بزارم پشت سر
دلم می خواد بشم از این آشفته تر
كه هر چی عاشقه بزارم پشت سر

منو سر به راه كرده
از همه جدا كرده
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده
منو سر به راه كرده دلم
از همه جدا كرده دلم
ببین چه شور و حالی
دلم باز به پا كرده
آخ دلم باز به پا كرده



www.iransong.com







برچسب ها دانلود آهنگ دلم لیلا فروهر فروردین 96 تکست موزیک دلم لیلا فروهر تکست آهنگ دلم لیلا فروهر دانلود آهنگ دلم لیلا فروهر سایت ایکس نایس متن ترانه دلم لیلا فروهر کد آهنگ جدید دلم لیلا فروهر دانلود ترانه دلم لیلا فروهر کد موزیک جدید دلم لیلا فروهر دانلود موزیک ویدیو دلم لیلا فروهر دانلود آهنگ با لینک مستقیم دلم لیلا فروهر دانلود آهنگ دلم لیلا فروهر کیفیت عالی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلم لیلا فروهر متن آهنگ دلم لیلا فروهر دانلود آهنگ های جدید کیفیت 320 کد موزیک دلم لیلا فروهر دانلود آهنگ جدید تکست نایس دلم لیلا فروهر دلم لیلا فروهر کیفیت عالی دلم لیلا فروهر Hik' [ndnhd;s khds دانلود آهنگ جدید دلم لیلا فروهر کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب