loading...

موزیک خفن

  متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم با کیفیت 320,مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم,کد آهنگ پیشواز ایرانس

حسین بازدید : 87 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398

 

متن آهنگ,Download Music,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم با کیفیت 320,مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم,دانلود آهنگ بیکلام مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم,متن آهنگ مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم ,کد آهنگ پیشواز همراه اول مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم ,

http://next1.ir/

مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم

عاشقتم عاشق تو شدیدا عمر منی جون منی عزیزم

نفس نفس توی هوام تو هستی مرهم دردامی دوام تو هستی

جات توی قلبمه و خوش نشستی اولین و آخرین عشق تو هستی

عشقت یه دنیا آرامشو تقدیم کرد قلبمو احساسمو تسخیر کرد

شبانه روزمو یکی کرد …

قلبم با صدای نفسات کوکه به هر عشقی به جز تو مشکوکه

با تو آبادم بی تو متروکه با تو خوشم خوشم و سرخوش

 


Mp3دانلود آهنگ با کیفیت 320Now Download







برچسب ها متن آهنگ Download Music دانلود آهنگ دانلود آهنگ مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم با کیفیت 320 مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم دانلود آهنگ بیکلام مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم متن آهنگ مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم کد آهنگ پیشواز همراه اول مجنون شدم وقتی به تو رسیدم رو دست ما دلداده نیست ندیدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب