loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف با لینک مستقیم,    دانلود فول البوم احمد صفایی با لینک مستقیم,    دانلود فول آلبوم احمد صفایی با کیفیت 320,  &nbs

حسین بازدید : 221 سه شنبه 24 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف با لینک مستقیم
,    دانلود فول البوم احمد صفایی با لینک مستقیم
,    دانلود فول آلبوم احمد صفایی با کیفیت 320
,    دانلود فول آلبوم احمد صفایی یکجا
,    دانلود فول آلبوم بصورت یکجا احمد صفایی
,    دانلود البوم احمد صفایی یکجا
,    دانلود فول البوم احمد صفایی به صورت زیپ
,    دانلود فول البوم احمد صفایی یکجا
,    دانلود فول البوم احمد صفایی فایل زیپ

 

نمیخوام تنها باشی
تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو
نمیخوام ناراحت باشی
سر تو ننداز پایین
که نمیخوام غمت باشه
رو تو برنگردون از من
که همه دنیام میپاشه

فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهر تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بی تابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم

♫♫♫

میخوام از چشام اینو بخونی
که هر لحظم از حست پُرم
تموم تکیه گاه من تویی
نباشی من زمین میخورم
دیگه حال من دست خودم نیست
فقط دغدغم فکر تو شده
منو تو باید سهم هم بشیم
با اینکه اینجا خیلی تنهای مُده

نمیخوام تنها باشی
تو باید تو قلبم باشی
بده به من دستاتو
نمیخوام ناراحت باشی
سر تو ننداز پایین
که نمیخوام غمت باشه
رو تو برنگردون از من
که همه دنیام میپاشه

فقط اینکه تو باشی میتونه آرومم کنه
یا که قهر تو میتونه داغونم کنه
منی که هر ثانیه بی تابت هستم
تو که ضعف منو میدونی من وابستم

 

http://musicset.ir/

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ احمد صفایی ضعف با لینک مستقیم دانلود فول البوم احمد صفایی با لینک مستقیم دانلود فول آلبوم احمد صفایی با کیفیت 320 دانلود فول آلبوم احمد صفایی یکجا دانلود فول آلبوم بصورت یکجا احمد صفایی دانلود البوم احمد صفایی یکجا دانلود فول البوم احمد صفایی به صورت زیپ دانلود فول البوم احمد صفایی یکجا دانلود فول البوم احمد صفایی فایل زیپ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب