loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ بهنام صفوی چقدر خوبه,    دانلود آهنگ چقدر خوبه بهنام صفوی با کیفیت 320,    آهنگ بهنام صفوی خوشبختی,    اهنگ بهنام صفوی قدیم

حسین بازدید : 65 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,    دانلود اهنگ بهنام صفوی چقدر خوبه
,    دانلود آهنگ چقدر خوبه بهنام صفوی با کیفیت 320
,    آهنگ بهنام صفوی خوشبختی
,    اهنگ بهنام صفوی قدیمی
,    اهنگهای غمگین بهنام صفوی
,    آهنگ جدید بهنام صفوی 94
,    بهترین آهنگ بهنام صفوی
,    آهنگ های قدیمی بهنام صفوی
,    دانلود اهنگ فهميد بهنام صفوي

,   

 

 

چشاتو وا کن و زل بزن بهم
♪♪♫♫♪♪♯ واسه دیدن تو اینجا اومدم ♪♪♫♫♪♪♯
اومدم بگم هنوز عاشقم

oomadam begam hanooz asheqam
زیر حرفای قدیمم نزدم
وقت رفتن به تو گفتم عشقم
من یه روز دوباره بر می گردم
♪♪♫♫♪♪♯ تو روزای دوری و تنهایی ♪♪♫♫♪♪♯
روز و شب فقط به تو فکر کردم
چقدر خوبه که دستامو تو دستای تو می ذارم

UpMusicTag دانلود آهنگ بهنام صفوی چقدر خوبه
چه دنیایی تو چشمات، چقدر دنیامو دوست دارم

che donyaeu to cheshmate

cheqadr donyato dos drm
با نگاه مهربونت امشب
♪♪♫♫♪♪♯ به قشنگی شبه مهتابه ♪♪♫♫♪♪♯
خنده های تو پر از احساسه
بعضی وقت ها اخمتم جذابه

bazi vaqta akhmetam jazabe

♪خواننده و آهنگسازی : بهنام صفوی♪
نمی دونم تو کی بودی اما

nemidonm to ki bodi ama
من دیونه رو مجنون کردی
♪♪♫♫♪♪♯ دلمو تو عشق تو گم کردم♪♪♫♫♪♪♯
وقتی موها تو پریشون کردی

vaqti mohato parishon kardi
چقدر خوبه که دستامو تو دستای تو می ذارم

♪♪♫♫♪♪♯

بهنام صفوی چقدر خوبه

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

 

 

https://upmusics.com







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی چقدر خوبه دانلود آهنگ چقدر خوبه بهنام صفوی با کیفیت 320 آهنگ بهنام صفوی خوشبختی اهنگ بهنام صفوی قدیمی اهنگهای غمگین بهنام صفوی آهنگ جدید بهنام صفوی 94 بهترین آهنگ بهنام صفوی آهنگ های قدیمی بهنام صفوی دانلود اهنگ فهميد بهنام صفوي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب