loading...

موزیک خفن

    متن آهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم,دانلود آهنگ جدید آی ننه من مسافرم آی ننه من م

حسین بازدید : 711 شنبه 28 اردیبهشت 1398

 

 

متن آهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم,دانلود آهنگ جدید آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم,کد آهنگ پیشواز ایرانسل آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم ,متن آهنگ,دانلود آهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم با کیفیت 320,Download Music,آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم,کد آهنگ پیشواز همراه اول آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم ,

 

دانلود اهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم

 آی ننه قلیون چاق کن آی ننه چایی دم کن....

 

های ننه؛ من مسافرم… ●♪♫
های ننه؛ من می خوام برم… ●♪♫
های ننه، قلیون چاق کن ●♪♫
های ننه، چایی دم کن ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫
های ننه؛ من می خوام برم ●♪♫
های ننه تورو به خدا؛ بابام طلب کن تا بیاد… ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫

https://music-fa.com/download-song/10726/


های ننه؛ نگذار تا برم! ●♪♫
ننه دارن منو میبرن؛ جلشو بگیر منو نبرن… ●♪♫
های ننه؛ من مسافرم ●♪♫
گریه نکن، پشتِ سرم ●♪♫
بلال بلال؛ بلال ای بلالم… بلال بلال؛ بلال ای بلالم… ●♪♫
مادر خدافظ… بکن ای حلالم ●♪♫
مادر موُ رفتم؛ از پیشِ شما ●♪♫
مادر خدافظ ؛بکن ای حلالم… ●♪♫
وای! بلال بلال؛ بلال ای بلالم… بلال بلال؛ بلال ای بلالم… ●♪♫
مادر خدافظ… بکن ای حلالم… ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 







برچسب ها متن آهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم دانلود آهنگ جدید آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم کد آهنگ پیشواز ایرانسل آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم متن آهنگ دانلود آهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم با کیفیت 320 Download Music آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم کد آهنگ پیشواز همراه اول آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم دانلود اهنگ آی ننه من مسافرم آی ننه من میخام برم آی ننه قلیون چاق کن آی ننه چایی دم کن....
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب